הורים לילדים קטנים? איך לשפר את החוויה הזוגית שלכם

כשעוברים שנים מתחילת הזוגיות ואחרי שמתחתנים ועושים ילדים הקשר נראה קצת אחרת. בעיקר כאשר הילדים קטנים והגידול לא פשוט, זוגות מתחילים לראות אחד את השני כאבא ואמא ופחות כבני הזוג שהיו עד הגעת הילדים.

הסוד בעזרתו שומרים על התשוקה והחוויה הזוגית היא לשמור על הלך רוח דומה למה שהיה כשהתחלתם לצאת ובראש הרשימה – לשמור על שגרה מינית בריאה.

 

לקבוע זמן לסקס

זה אולי נשמע מטופש – הרי סקס זה משהו שעושים בתשוקת הרגע בלי לחשוב יותר מדי. עם זאת, בשגרה של הורות לפעמים כשלא קובעים משהו הוא פשוט לא ייעשה, וגם העובדה שזה קצת מטופש יכולה להיות הבדיחה הפרטית שלכם. אפשר גם ללכת רחוק וממש לשריין זמן ושעה בקלנדר.

נכון שסקס ספונטני זה הכי כיף בעולם, אבל לפעמים צריך ליזום מראש ולתת איזושהי דחיפה לשם, ואם זה יעודד פלרטוטים עד שתגיעו לשם זה בכלל נהדר.

 

ויאגרה טבעית יכולה להקפיץ את רמת הסקס שלכם

יש מגוון סיבות בגללן התשוקה פוחתת עם השנים. אחת הסיבות לכך היא שבאמת החשק מיני יורד קצת עם הגיל, אבל זה לא אומר שהוא לא קיים ולא יתעורר במלוא הדרו אם ניתן לו איזו דחיפה קטנה. לא מעט גברים חוששים לקחת ויאגרה והם לא רוצים לקשור בין תרופות וכימיקלים לבין שגרת הסקס.

זה מובן, ובגלל זה הפתרון לא נמצא במרשם רופא אלא בתחליף ויאגרה טבעי. השוק כיום מציע תחליפים מצוינים המכילים ויטמינים ומינרלים חיוניים, מספקים תוצאות מיידיות כך שתחושו בהבדל תוך זמן קצר, לא מצריכים מכם להוציא מרשם רופא על כל המבוכה שבכך והכי חשוב – עשויים מחומרים טבעיים בלבד.

אם אתם רוצים להחזיר את התשוקה לסקס, ויאגרה טבעית יכולה להיות פתרון מצוין לכך.

 

יותר כיף לשני הצדדים כשהאישה גומרת ראשונה

לא, זו לא רק הצעה סקסיסטית. ישנו הבדל פזיולוגי בין גברים לנשים שבגללו יש לא מעט מתח במיטה: לאחר שגברים מגיעים לאורגזמה הם בדרך כלל מתעייפים מכיוון שהאורגזמה מורידה את החשק המיני באותו רגע בבת אחת וגומרת את האנרגיות. נשים לעומת זאת מתעוררות ומתגרות לאחר אורגזמה ויכולות להמשיך.

לכן אם הגבר גומר ראשון, להביא את בת הזוג לאורגזמה זה יהיה קשה עד לא נעים וסביר שהאישה לא תהיה מסופקת. לעומת זאת אם האישה גומרת ראשונה, הגבר יוכל להמשיך עד שיגיע לאורגזמה ואם יתמזל מזלה היא תזכה לשרשרת אורגזמות.

 

סקס רק כשרוצים

זה אולי ייראה לכם קצת כמו סתירה של הפסקה הקודמת, אבל אי אפשר לעשות סקס בכוח. לקבוע סקס יכול להיות נהדר ואנחנו ממליצים לנסות ואם זה עובד להמשיך, אך כאשר הסקס הופך למטלה החשק המיני יורד בהתאם והסקס פשוט לא כיף. אם אתם מרגישים שאתם עושים סקס לא כי בא לכם אלא "כי צריך" אז אולי תוותרו להפעם.

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
הורים לילדים קטנים? איך לשפר את החוויה הזוגית שלכם
שיתוף בפייסבוק
צייצו בטוויטר
שתפו בווטסאפ
כתבות נוספות מהמגזין של קידיפדיה