בואי כלה: כך תתכננו את חתונתכם מההתחלה ועד הסוף

אז מצאתם את החצי השני שלכם, הבנתם שזה זה לנצח, והחלטתם לקחת את זה לצעד הבא – חתונה! אבל וואו, כמה דברים צריך לארגן, זה לא ייאמן. מהאולם, לאוכל, האורחים, האטרקציות ואפילו המזכרות – באנו לעשות לכם קצת סדר בבלגן, ולעזור לכם להגיע לחתונת חלומותיכם עם מינימום כאבי ראש. 

 

איי דו!

איזה מרגש, הטבעת נשלפה, ירדו דמעות משני הצדדים, סיפרנו לאמא ואבא (שכמעט התעלפו מהתרגשות) ועכשיו הגיע הזמן להתמודד עם ההשלכות – תכנון חתונה מא׳ עד ת׳. איך ניגשים לזה בכלל?

לתכנן את החתונה שלך

לבד? עם מארגנת חתונות? מה עושים?

חטפתם כאב ראש רק מלהתחיל לחשוב על כמות הדברים שצריך לארגן לחתונה? תכלס, גם אנחנו. כדאי להיעזר בכל מי שניתן, בין אם זו חברה טובה או בעל/ת מקצוע שיודעים מה הם עושים בתחום.

 

הכי חשוב – איפה?

חשבתם על ביתי ופשוט, כמו חתונה בחצר של בית ילדותכם? אולי אתם בכלל מחפשים אירוע נוצץ ומסנוור, עם אולם אירועים עצום ושפע של אטרקציות? או שאולי אתם מחוברים לטבע, ורוצים להכניס את הקסם שלו ליום המיוחד שלכם, ומעדיפים גן אירועים ביער, וחופה מוקפת בעצים? טרנדים באים והולכים, אבל חשוב שאתם תרגישו הכי בנוח עם הבחירות שלכם, כי זה בכל זאת היום המיוחד שלכם.

 

מתי?

שאלת השאלות. נכון שכשחושבים על חתונה ישר עולה התמונה של ערב, אורות מרצדים וריקודים עד שעות הלילה – אבל מה דעתכם על חתונת שישי צהריים ביער עין חמד? היתרונות רבים – האורחים לא יצטרכו לקחת יום חופש כדי לעשות חיים באירוע שלכם, יום אחרי זה כולם נחים ואוזרים כוחות, וביום שישי יש תחושה נעימה וקסומה, שלא תקבלו מאירוע באמצע השבוע. יתרה מזאת, לעשות את הטקס בצהריים, תחת השמש, מוקפים בירוק – נשמע כמו אגדה בעיננו.

עם הדודים מדרגה 5, או בלי?

כנראה הייתם בהרבה חתונות ענקיות, בהן המתחתנים עצמם לא בטוחים שהם מכירים את כולם. נכון, חתונה זה ה-אירוע להביא אליו את כל החברים של ההורים, והדודים דרגה 5 שלא ראיתם מגיל 4, אבל תחשבו באמת מה יהיה לכם הכי טוב. עם מי יהיה לכם הכי כיף לרקוד ברחבה, ועם מי תרצו לחלוק את הזיכרון הזה לנצח.

 

לסיכום

זה נכון, כל עוד הזוג המאושר יחיה באושר (ועושר גם לא יזיק) כל המסביב לא באמת משנה. רק ש…זה כן! היום הזה יהיה יחיד מסוגו בחייכם (כולנו תקווה) ועל כן מן הראוי להשקיע בו את הנשמה, כדי לחגוג עם האהובים עליכם בצורה הכי כיפית ואותנטית לכם. נכון, יגיע לחץ מכל מיני כיוונים לעשות דברים בדרך כזו או אחרת, אבל חשוב שתישארו נאמנים לעצמכם ותארגנו לכם את החתונה הכי יפה ומרגשת בעיניכם.

לתכנן את החתונה שלך

אז מה היה לנו עד עכשיו?
לתכנן את החתונה שלך
שיתוף בפייסבוק
צייצו בטוויטר
שתפו בווטסאפ
כתבות נוספות מהמגזין של קידיפדיה