לא מצליח לספק את בת הזוג? 5 פתרונות שיעזרו לך

מי אמר שהרומנטיקה מתה? בשגרת היום – יום החדשה בה אנו נמצאים, כל כך קשה להסיט את המחשבות והרגשות שלנו מבת הזוג ולהתמסר ללחץ, עומס ודרכי ההתמודדות עמם. עכשיו תקשיבו טוב – כל אלו בטלים ב- 60 לעומת סיפוקה הרגשי והאינטימי של בת זוגתכם. היא כמה פתרונות יצירתיים

 

 תוספים לגבר

ביננו, אתם יודעים בדיוק למה הכוונה. ויאגרה היא ממזמן לא מילה גסה, אלא ההפך! אנו הגברים, יכולים להיות מלאי יצר, תשוקה רגשות ומשיכה לבת הזוג שלנו אך לעיתים, בעיות תפקוד לא מאפשרו תלנו לבטא זאת בצורה מינית. גלולת הפלא היא עדיין רלוונטית, הרבה יותר מקובלת ועושה פלאים. בת הזוג שלכם תעריך את המחווה ותהיה מאוד מרוצה מהתוצאות.

 

מסאז' אינטימי

אין משהו חושני ונעים כמו מגע בין שתי אוהבים. דרך נהדרת להגביר את סיפוקה המיני של האישה הוא על ידי גירוי חיצוני שקודם לכל האקט המיני. מסאז' בשילוב שלבים ארומטיים שהולך ומתפתח למסאז' אינטימי גם יהיה מאוד נעים, מאוד מסקרן ומאוד חושני עבור בת זוגתכם. מדובר בסוג מחווה שרק מעצם ביצועה, גדלה ההערכה, הקרבה ותחושת הרגש.

 

אוננות הדדית

פרקטיקה זו היא תרגול עתיק יומין שהולך אלפי שנים אחורה. מדובר הפרקטיקה של  עינוג חיצוני שצריכה להיעשות באופן אינטימי ונעים. על בני הזוג לשבת אחד מול השנייה עירומים, ולענג אחד את השנייה חיצונית תוך כדי יישור מבט של אחד לעיניי השנייה. אינטראקציה זו מפכחת אותנו אל מול בת הזוג, מציבה אותנו חשופים ועדינים. נתונים לחסדי המגע שלה. ובדיוק אותו הדבר בצד השני. בפרקטיקה מינית זו, עונג האישה מונח בידי בן זוגה.

 

אביזרי מין

לא, ממש לא! הכוונה היא ממש לא ללכת בדרכים עקיפות ולקנות לגברת שלכם איזה מוצר בציפייה שהיא תחליף אתכם בו. אביזרי מין נועדו "לתבל" את המיניות בין בני זוג. הכנסת אביזר מין כזה או אחר למיטה, בהסכמת בת הזוג כמובן, יכול לפתוח עולם חדש של עונג וריגוש.

 

תנוחות חדשות

חייבים מדי פעם לרענן את חדר המיטות. אי אפשר לדבוק באותן התנוחות במהלך יחסי המין. שגרה באינטימיות הזוגית יכולה ליצור ריחוק ומכאן – חוסר יכולת לספק את בת הזוג. הפתרון הטוב ביותר הוא פשוט לחקור תנוחות חדשות ביחד, במהלך קיום יחסי המין. התנסות בתנוחות לפי ספרי הדרכה של סקסולוגים או להתחקות תאחרי עולמות מין שונים יכולים להכניס אוויר רענן לאינטימיות ולהפוך כל מפגש חדש למרגש כמו הראשון.

 

למאהב היקר

זה ממש בסדר שאנחנו לא מצליחים "לעמוד" בציפיות שלנו מעצמנו. קיימים פתרונות רבים כדי לשנות זאת ולהעלות חיוך ולחיים סמוקות על פנייה של בת זוגתכם. ואם תיישמו את כל מה שכתוב פה, השמיים הם הגבול.

לא מצליח לספק את בת הזוג? 5 פתרונות שיעזרו לך

אז מה היה לנו עד עכשיו?
לא מצליח לספק את בת הזוג? 5 פתרונות שיעזרו לך
שיתוף בפייסבוק
צייצו בטוויטר
שתפו בווטסאפ
כתבות נוספות מהמגזין של קידיפדיה