לבייבי שלך מגיע את הכי טוב – נעלי צעד ראשון מומלצות

כל אמא לפעוט נתקלת בשלב הזה שבו היא מתחילה לברר פרטים על נעלי צעד ראשון. זה הרי ידוע שמדובר בנעליים שצריכות להיות איכותיות ונוחות, כדי שהבייבי יוכל לצעוד את צעדיו הראשונים בקלות וללא קושי. במדריך הנוכחי יצאנו לבדוק איזה נעלי צעד ראשון הן המומלצות ביותר על המומחים. הישארי אתנו ותדעי סוף סוף אילו נעליים מתאימות לפעוט שלך.

 

הרקע לכתיבת המדריך

מדריך זה נכתב לאחר שאנחנו, כותבות המדריך, הגענו לשלב שבו היינו צריכות לבחור נעלי צעד ראשון לילד. אנו מוכרחות להודות שפרסמנו אינספור הודעות בקבוצות וואצאפ, פייסבוק ומה לא. חיפשנו אחר הנעליים הטובות ביותר לבייבי שלנו מתוך ידיעה שאנחנו לא הולכות להתפשר עליהן. בסופו של דבר, שוחחנו עם מומחים בתחום שסייעו לנו להגיע להחלטה. אנו רוצות להודות להן על הסיוע בהזדמנות זו. שכן, בזכותם, הפעוט שלנו הולך בקלות ולעיתים אפילו גם רץ.

 

אז איזה נעלי צעד ראשון הגיעו אל המקום ה – 1 בדירוג שלנו?

אם הקטנטנים שלנו היו יכולים לדבר, סביר להניח שהם היו מבקשים מאתנו רק נעלי צעד ראשון של אלפנטן. הנעליים האלו עונות על כל הצרכים של הקטנטנים שלנו. הן גמישות אך חזקות ולא מאפשרות לקוצים וזרדים להיכנס אל תוך הנעל. בנוסף לכך, הן גם נוחות להליכה ומחזיקות את הרגל של הפעוט באופן הטוב ביותר.

 

איזה נעלי צעד ראשון הגיעו אל המקום ה – 2 בדירוג שלנו?

הנעליים שהגיעו אל המקום ה -2 כבשו את כל הילדים מתל אביב והסביבה. מדובר כמובן בנעלי בובוקס. מדובר בנעליים שעונות בדיוק על אותן נקודות כמו הקודמות שצוינו בפסקה שלעיל ואם לא די בכך, הן מאפשרות לפעוטות שלנו ללכת על ענן. שכן, הן קלות מאוד וכמעט בלתי מורגשות. גילינו שהנעליים הללו מתאימות במיוחד לסרבנים שעדיין לא רוצים ללכת עם נעליים, אבל הם זקוקים להן כי המדרכות כבר חמות בשלב זה של העונה.

 

אל תתפשרי על פחות מנעלי צעד ראשון

לא פעם שמענו מאימהות שבוחרות לדלג על נעלי צעד ראשון ונועלות לילדים נעליים שאינן מותאמות לשלבי ההליכה הראשוניים. חשוב לציין כי מדובר במצב שעלול להוביל לקושי בהליכה אצל הילד. לבייבי שלך מגיע הטוב ביותר, ולכן, את צריכה שלא להתפשר על פחות מנעלי צעד ראשון של אחת מהחברות שצוינו לעיל. כך אומרים גם המומחים בתחום.

 

כמה מילים לקראת סיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם, אימהות ואבות יקרים, את נעלי הצעד הראשון הטובות ביותר לבייבי שלכם. אנו מאחלות לכם ולכן בהזדמנות זו שתבחרו את הנעליים המתאימות, שיאפשרו לילדים והילדות לצעוד בדרכים ישרות ונוחות ללא שום תקלה. להתראות במדריך הבא שיעסוק בבחירת מידה נכונה לנעלי צעד ראשון.

זוג נעליים

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
נעלי ילדים
שיתוף בפייסבוק
צייצו בטוויטר
שתפו בווטסאפ
כתבות נוספות מהמגזין של קידיפדיה