מה עדיף – לנסות להפתיע את היולדת או לבחור מתנה מרשימה?

תחילת האימהות היא תקופה מרגשת בחיים.

לפתע כל החיים כפי שהכרתם אותם עד לפני מספר רגעים משתנים.

כמובן, תקופת ההיריון מאופיינת בציפייה משמעותית אשר תפקידה, בין היתר, הוא להעביר אותנו שלב בחיים, ולגרום לנו להתכונן לקראת בואו של ילד חדש.

לכן, רבים מאיתנו רוצים להפתיע את היולדת החדשה עם מתנה נחמדה שתשמח אותה בתקופה החדשה שלה בחיים.

אף על פי כן, אתם עשויים למצוא את עצמכם מתקשים לבחור מתנה לאמא הטרייה.

בפסקאות הקרובות נבחן אפשרויות למתנה ליולדת טרייה.

 

קודם כל – הנאה ונוחות

העניין הראשון שיולדת טרייה צריכה הוא שיפור ההנאה והנוחות שלה. יש קושי רב בטיפול הילד חדש לאחר לידה, וכן ישנם קשיים פיזיים הנלווים ללידה עצמה ולשינוי אותו עבור הגוף. לכן, העיקרון המנחה בבחירת מתנה ליולדת צריך להיות שיפור הנוחות וההנאה של האם. דוגמא לסוג כזה של מוצר יכול להיות כרית להנקה אשר נועדה להביא את האם לנוחות מרבית בעת ההנקה. ממילא פעולת ההנקה עשויה להיות לא נוחה עבור רבים. לכן, מתנה כזו אותה ניתן למצוא למשל בחנות של cool baby בוודאי תשמח מאוד כל יולדת טרייה.

 

חישבו על היולדת

ישנם רבים שהמתנות שהם קונים לאחר לידה נועדו לבית ולא ליולדת עצמה. עם זאת, ישנה חשיבות רבה לבחור מתנות ליולדת עצמה ולא לבית. היולדת היא זו שחווה את השינוי המשמעותי ביותר וצריך לתת דגש אליה, אשר במקרים רבים, מבלי משים, עשוי לעבור לילד או לבית.

 

הפריטים שאין לנו

כמובן שבחירת מתנות צריכה גם להתחשב במוצרים אותם היולדת החדשה הכי צריכה. לדוגמא, אם מדובר בילד ראשון אז מובן שיש פריטים רבים אותם האם הטרייה צריכה שאין לה. דוגמא לכך יכולה להיות סדינים המשמש להחתלת תינוק. אפשרות אחרת היא ביגוד ראשוני לתינוק. ביגוד לילד חדש שרק נולד הוא ייעודי, עשוי מחומרים נעימים מיוחדים שמטרתם לגרום הנאה מקסימלית לאם ולתינוק עצמו.

 

תינוק חדש – ריחות חדשים

מעבר לכך, בדרך כלל יולדת טרייה תרצה לבשם את הבית בניחוחות חדשים שיהיו נעימים גם לה אך גם לתינוק שלה. לכן, רכישה של מבשמים חדשים בניחוחות שיהיו נעימים לתינוק ולאם, כאלו שהם לא חזקים מידי ומותאמים לתינוק החדש עשויים להיות מתנה נפלאה לאם החדשה.

 

הכי טוב – מארזים

העניין הכי חשוב שצריך לחשוב עליו שאם טרייה צריכה בבת אחת המון פריטים חדשים שאין לה ושמעולם לא רכשה. לכן, קנייה של מתנות חדשות צריכה להתחשב בכך. כלומר, קנייה של מתנה צריכה להתחשב בכך שהאם הטרייה צריכה פריטים רבים ולא רק פריט אחד. לכן, עשויה להיות העדפה לרכישה של מארזים הכוללים מגוון של פריטים ולא רק של פריט בודד.

 

ולסיכום, להפתיע או להתייעץ עם היולדת? 

הכול תלוי בנפשות הפועלות. אם אתם מכירים היטב את היולדת ויודעים מה בדיוק ישמח אותה – לכו על ההפתעה. אם אתם מתלבטים ולא בטוחים שבחירתכם תישא חן בעיניה – הכי טוב לשאול אותה מה היא צריכה, ולרכוש בהתאם.

שי

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
שתי מתנות
שיתוף בפייסבוק
צייצו בטוויטר
שתפו בווטסאפ
כתבות נוספות מהמגזין של קידיפדיה