למה חשוב שהתינוק שלכם יישן במצעים שהם 100% כותנה

נולד לכם תינוק והשמחה עצומה אולם החיים מלמדים אותנו שכשהחגיגות מסתיימות מתחילים החיים עצמם והמציאות חדשה ומעט מלחיצה. ההורים הטריים נדרשים לקבל לא מעט החלטות הנוגעות לרך הנולד ובניהן גם השאלה  – אילו מצעים לקנות, אילו בגדים וכן הלאה. רוב מוחלט של אנשי המקצוע ממליצים לרכוש עבור תינוקות מוצרים שעשויים מ- 100 אחוזים כותנה. במאמר הבא נעסוק ביתרונות של מצעים מ- 100 אחוזים. של כותנה.

 

אין כמו מה שהטבע יודע לתת

נתחיל מכך שכותנה היא טבעית ודי בכך כדי לומר שהיא עדיפה על כל אופציה אחרת למצעים לתינוק. בדרך כלל הכותנה מיוצרת בתהליך אורגני מה שמייצר רוגע נוסף בקרב הממליצים. הכותנה איננה אלרגנית ולכן גם מוצרים רפואיים שונים מיוצרים ממנה. העור הרך של התינוק שנולד ירגיש נוח עם מגע הכותנה על הגוף ולא קיים חשש לגרד מכל סוג.

 

יתרונותיה של הכותנה

  • כותנה מאפשרת אוורור טוב לעורו הרגיש של התינוק ובמקביל מונעת הזעה שמהווה גורם סיכון למחלות בקרב תינוקות.
  • המגע של הכותנה מלטף ונעים והיא לא תשפשף את עורו של התינוק.
  • הכותנה מתנקה בקלות בתנאי כביסה רגילים וניתן ליבשה ביעילות במייבש כביסה או בתלייה בחוץ.
  • מעצם היותה חומר טבעי תורם השימוש בכותנה לאיכות הסביבה בכך שהיא גם 100 אחוזים טבעית וגם 100 אחוזים מתכלה.

 

מדוע לא פוליאסטר?

חומרים המכילים פוליאסטר רגישים מאוד לשינויי טמפרטורות ושינויים כאלה אינם טובים לתינוקות ועשויים לגרום להתקררותם. רצוי שמצעי התינוק ישמרו על טמפרטורה מאוזנת ואת זאת יודעת לעשות הכותנה.

 

כיצד הכותנה מסייעת לשנת התינוק?

  • מכיוון שהכותנה לא מייצרת גירוי לעורו של התינוק ניתן בהחלט לעטוף את התינוק בשמיכה מכותנה, דבר שיסייע לתינוק להירדם ולישון שינה איכותית. העיטוף מזכיר לתינוק את התחושה שהייתה לו ברחם אמו. לכן, שמיכות לתינוק 100% כותנה בלבד.
  • תינוקות אמנם לא מתעוררים מכל רחש ועם זאת עדיף שההורים לא ייכנסו בכל כמה דקות לחדר התינוק כשהוא ישן. עיטוף התינוק בשמיכה מכותנה מייצר שקט בקרב מרבית ההורים והם לא רצים בכל כמה דקות לראות את מצב התינוק, כך משתפרת איכות השינה שלו.
  • הכותנה הינה בד נושם ומאוורר ולכן השימוש בה מייצר את איזון הטמפרטורה הנכון והנעים לתינוק גם בימי הקיץ החמים וגם בימי החורף הקרים.
  • המרקם של בד הכותנה הוא יותר נעים, הכותנה עבה יותר בזכות ספירת חוטים גבוהה ובשל כך הבד רך יותר ואיכותי לשינה. עובדות אלה הופכות את הכותנה לבד האידאלי ביותר למצעים עבור תינוקות.

 

לסיכום

לא סתם מרביתם של האנשים העוסקים בעולמם של התינוקות הנולדים ממליצים על בגדים ומצעים 100 אחוזים מכותנה עבור תינוקות. האיכות הגבוהה של הכותנה תספק לתינוקכם את התנאים האידאלים לשינה איכותית, בריאה ובטוחה ביום ובלילה. כהורים לתינוק אתם בוודאי מבינים ששינה טובה של התינוק היא השינה האיכותית שלכם.

תינוק שוכב על המיטה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
תינוק שוכב על המיטה
שיתוף בפייסבוק
צייצו בטוויטר
שתפו בווטסאפ
כתבות נוספות מהמגזין של קידיפדיה
נעליים לתינוקות
לתינוק
נעליים יפות לתינוקות – גם זה אפשרי!

כיום, התפתחות הטכנולוגיה והעיצוב מגיעה לכל תחום של חיינו, כולל תחום נעלי התינוקות. לאור התפתחויות האחרונות בתעשיית המוצרים לתינוקות, רואים כי נעלי התינוקות אינן מזמן רק פריטים פשוטים, אלא הן הופכות לאביזרי אופנה מרשימים ותכשיטים לקטנטנים. משם, נובעת הצורך לשילוב מוצרי נעליים הנותנים דגש גם לנוחות ובטיחות, וגם לעיצוב ולאסתטיקה המעודדים את האישיות והסגנון של התינוקות וההורים כאחד.

קרא עוד »