האם מותר לצרוך קנאביס רפואי בזמן היריון

ידוע היום יותר מתמיד שצריכת קנאביס רפואי היא בעלת משמעות אדירה עבור אנשים רבים – החל מחולי סרטן, דרך ילדים צעירים שמתמודדים עם מחלות נפש, ועד אנשים מבוגרים שמתמודדים עם מצבי חרדה, דיכאון

או מחלות כמו אלצהיימר וכו'.

היות וקנאביס רפואי היום נתפס בקרב מרבית מהציבור הרחב בתור חומר שרק הגיוני לצרוך בזמני האמת, נשאלת גם השאלה האם מותר לצרוך קנאביס רפואי בזמן היריון.

היות ונשים רבות צרכו קנאביס רפואי טרם כניסתן להריון, וראו את אותותיו החיוביים עליהן, כעת הן נדרשות להבין האם הן יכולות להמשיך בדרכן או שדווקא לא ממש.

יצאנו למצוא את התשובות הרלוונטיות, והנה הן כאן בפניכם.

 

קנאביס רפואי בזמן היריון – שאלה שעדיין נחקרת בעולם המדע

עולמות המדע והרפואה עובדים בשיתוף פעולה מתמיד לאורך השנים, על מנת למצוא את ההשפעות המסוימות על חומרים רפואיים על גוף האדם. שאלת השאלות לגבי קנאביס רפואי בזמן היריון היא שאלה שעדיין לא נמצאה לה תשובה חותכת וחד משמעית, ולכן נציג כאן בפניכם את הנתונים שכן ידועים היום למדע.

ראשית, חשוב לדעת שקנאביס רפואי ניתן לרכוש היום בצורה מקוונת, דרך חנויות כמו canabd.co.il לדוגמה. גם נשים בהריון שימשיכו לצרוך קנאביס רפואי בזמן היריון, וגם אלו שיחזרו לצריכתו לאחר ההריון, יוכלו בקלות להזמין אותו עד פתח הבית.

 

אז כן או לא לקנאביס רפואי בזמן היריון?

ניתן להבחין בכמה וכמה גישות שעולם הרפואה מציג היום כלפי צריכת קנאביס רפואי בזמן היריון. היות ומדובר על חומר טבעי, רופאים רבים סבורים שצריכתו אינה עלולה לפגום בהתפתחות העובר או בבריאותה של האישה, על אף השינויים ההורמונלים שאותם היא עוברת במשך תשעת חודשי ההיריון. אותם רופאים יכולים לתת מרשמים לקנאביס רפואי, לפעמים במינונים נמוכים יותר, על מנת להמשיך את רצף הטיפול בעזרתו.

לעומת זאת, היות ואין עדיין הוכחות חותכות בעניין, קיימים גם לא מעט רופאים שמעדיפים לנקוט בגישה קצת יותר זהירה וקפדנית, שלפיה צריכת קנאביס רפואי בזמן היריון היא לא מומלצת, ולכן לא ימהרו להנפיק מרשם עבורו לנשים בהיריון.

 

האם קיים תחליף לקנאביס רפואי בזמן היריון?

נשים שמעוניינים להמשיך בצריכת קנאביס על סמך דעתן והחלטתן האישית, מוזמנות בהחלט להצטייד במוצרים תחליפיים, כמו שמן קנאביס ללא מרשם. שמן זה מופק מצמח הקנאביס, שומר על סגולותיו בזמן צריכתו, וניתן לצרוך אותו ללא כל מרשם רופא או תלות בגורם רפואי כזה או אחר. כמובן שמומלץ להרחיב את הידע וההעמקה בנושא בטרם צריכת החומר, על מנת להבטיח שמירה מוחלטת על בריאות האישה וכן על בריאות העובר, ובהתאם לרכוש את המוצר ולצרוך אותו.

לסיכום, ידע מעמיק יותר בנושא יוכל להוביל אתכם אל עבר בחירות נכונות שיעמידו אתכם בפני מינימום סיכונים, וישמרו על מקסימום רוגע נפשי, עם או בלי צריכת הקנאביס. בריאות שלמה ובהצלחה!

 

תפרחת

אז מה היה לנו עד עכשיו?
צמח רפואי
שיתוף בפייסבוק
צייצו בטוויטר
שתפו בווטסאפ
כתבות נוספות מהמגזין של קידיפדיה