לתינוק שלך מגיע הטוב ביותר – 4 פינוקים לבייבי שלך

התינוק שלך נולד בשעה טובה! הלב מתמלא באושר ואתם מוצאים את עצמכם רק רוצים לתת ולתת ושוב לתת… הבאנו לכם פה כמה רעיונות לפינוקים נהדרים עבור הבייבי שלכם שישמחו גם אתכם אך במיוחד אותו:

 

הכי קרוב לאבא ואמא!

מנשא לתינוק – פינוק שישאיר את התינוק שלכם קרוב אליכם! תינוקות אוהבים קירבה ומגע – זהו דבר הכרחי להתפתחותם ממש כמו מזון ושתיה. הם משתוקקים להרגיש את מגע הוריהם תמיד – ובמיוחד בחודשים הראשונים לחייהם.

מנשא איכותי לתינוק יאפשר לכם להשאיר את התינוק שלכם קרוב אליכם גם כאשר אתם מטיילים בחוץ וגם כאשר אתם בבית – עסוקים בעניינכם. התינוק יכול לשבת ולהתבונן בכל הנעשה סביבו או פשוט לישון שינה טובה ומתוקה קרוב לאמא ואבא. חשוב לדאוג למנשא שתהיה נוחה גם עבורו וגם עבורכם.

 

כמה שזה נעים!

מחמם מגבונים – שמעתם נכון! אתם יכולים לשדרג פלאים את חווית החלפת הטיטול לבייבי שלכם, היא אינה חייבת להיות מלווה בחוסר נוחות ובקרירות – אפשר להפוך אותה לחוויה נעימה חמימה ומקרבת! איך זה עובד? רוכשים מחמם מגבונים מפנק, מכניסים את חבילת המגבונים של התינוק לתוכה, כל חבילת מגבונים יכולה להתאים למחמם המגבונים. בתוך מספר שעות תקבלו מגבונים חמימים בהם תוכלו להשתמש בהחלפת הטיטול לתינוק ולראות אותו צוחק ומתענג. כמה פשוט כמה מפנק! megababy.co.il

 

לאכול בכיף גם בחוץ

כיסא אוכל נייד ומתקפל – כיסא אוכל לתינוק בטח כבר יש לכם בבית – עומד יציב וחזק במטבח או בחדר האוכל. אך מה עם כיסא אוכל לנסיעות וטיולים? גם שם מגיע לתינוק שלכם לאכול בנוח כמו כולם. כיסא אוכל נייד מגיע עם מגש קטן עליו ניתן להניח את האוכל של התינוק וכן להניח לו פינוקים קטנים שיוכל לקחת ולאכול בעצמו מתוך המגש. תפנקו את הבייבי שלכם בכיסא אוכל נייד ומתקפל שתוכלו בקלות לקחת איתכם לטיולים ובילויים, וזה מבלי שיתפוס מקום רב ברכב או בעגלת התינוק.

 

קפיץ קפוץ – כמה טוב!

טרמפולינה – פשוט אי אפשר בלעדיה –  תינוקות מאוד נהנים לשהות על הטרמפולינה, להתבונן בעולם, לשחק ולצחוק יחד עם כל הסובבים אותם. התינוק יכול לשבת ולנענע את המשחקים התלויים על הטרמפולינה, לנסות ולגעת בהם בידיו ואף לתפוס אותם. הטרמפולינה היא פינוק מדהים לתינוק בשנה הראשונה לחייו והוא יכול להעביר שעות של משחק מהנות על הטרמפולינה. ישנם טרמפולינות מנגנות, רוטטות, מתנדנדות ועוד… אבל גם טרמפולינה פשוטה ונוחה ללא שדרוגים מיוחדים תעשה את העבודה נהדר ותנעים את זמנו של תינוקך.

 

לסיכום:

לאחר שקראתם כמה רעיונות נפלאים לפינוק הבייבי שלכם – קחו את כל האהבה שיש לכם בלב ופשוט תדאגו לו לפינוקים האלה. אולי להודות הוא אינו יודע אך לחייך ולצחוק בטוח הוא יודע לעשות – ואת זה הוא יעשה הרבה עם הפינוקים האלה. החיוך של הילד שלכם שווה הכל!

תינוק יושן

אז מה היה לנו עד עכשיו?
פעוט
שיתוף בפייסבוק
צייצו בטוויטר
שתפו בווטסאפ
כתבות נוספות מהמגזין של קידיפדיה