מהו טיפול בקנאביס רפואי לילדים חולי אפילפסיה?

התקפי אפילפסיה, מתרחשים כאשר הפעילות החשמלית במוח של הילדים נמצאת בעלייה, וקורים בכל זמן נתון. מצבים בסיסיים, כמו למשל – אפילפסיה עשויים לגרום לעלייה בהתקפים. בשיעור של כשלושים אחוזים מהילדים שלוקים באפילפסיה מתקשים לשלוט בסימפטומים של המחלה בכל מיני דרכי טיפול קונבנציונליות. הילדים הללו יכולים לבחור לשוחח עם רופא הילדים על השימוש בקנאביס רפואי, לשם שליטה ומזעור כמות התקפי האפילפסיה שמהם הם סובלים.

 

מה חשוב לדעת על אנציקלופדיה של קנאביס?

עליכם לדעת, כי אנציקלופדיה של קנאביס, אשר מכילה מאגר אין סופי של זני הקנאביס, היא סוג של אתר אינטרנט, שמוקדש רובו ככולו להנגשה של המידע שלו תזדקקו על המנעד הנרחב של זני הקנאביס באשר הם, שקיימים במציאות העכשווית. נעשו מאמצים רבים על מנת להקל עליכם, ככל שניתן, בחיפוש המייגע של זני קנאביס רלוונטיים, בהתאם לכל מיני מאפיינים או צרכים של זני הקנאביס.

 

מהו טיפול בקנאביס רפואי לילדים חולי אפילפסיה?

והגענו לשאלה הרת הגורל – מהו טיפול בקנאביס רפואי לילדים חולי אפילפסיה? ובכן, ילדים חולי אפילפסיה, שאין כל דרך להקלה על הסימפטומים שהם סובלים מהם, כצורת טיפול קונבנציונלית, יכולים למצוא את היעילות הרבה של הקנאביס הרפואי. כאשר הקנאביס הרפואי באופן מבודד, או לחלופין בתור חלק מן תמצית צמחים שרוויה בקנאביס, מסייע בהפחתה של תדירות התקפי האפילפסיה בקרב ילדים שסובלים מהם, וכל טיפול אחר נמצא עמיד בפני ההתקפים של האפילפסיה.

כשמסתכלים על האפקטיביות לזמן ניכר של הקנאביס הרפואי, מגלים שלא תמיד הוא יכול להתאים לכל ילד שסובל מהתקפי אפילפסיה. על פי ממצאי מחקר שנערך במהלך כארבע שנים, הוכחה האפקטיביות בשיעור של כעשרים ושבעה אחוזים מילדים שסובלים מהתקפי אפילפסיה שעמידים בפני כל שיטת טיפול מסורתית. ברם, בשיעור של כשמונים ואחד אחוזים מהמשתתפים במחקר זה חוו מנעד רב של תופעות לוואי.

בשיעור של כעשרים וחמישה אחוז מהילדים שהשתתפו במחקר, שחוו התקפי אפילפסיה שהיו עמידים בפני כל התרופות, הראו שיפור ניכר עם הקנאביס הרפואי. יש כיום עדויות חותכות וקונקרטיות להציע את האפקטיביות של הטיפול עם הקנאביס הרפואי לילדים חולי אפילפסיה שניסו כבר כל שיטת טיפול שיש כיום. היעילות של הקנאביס הרפואי בתור טיפול לילדים חולי אפילפסיה מדווחת כבר משנת אלף ושמונה מאות לפני הספירה, כאשר במשך שנות השבעים נערכו ניסויים קליניים ראשונים שבדקו ילדים שצרכו קנאביס רפואי. אך במהלך שנות התשעים, במקביל לגילוי של האנדוגני, מערכת איתות של הקנבינואידים, עוררה התעוררות מחודשת של פוטנציאל ההשפעה הטיפולית שמספק הקנאביס הרפואי לטיפול בעצבים בגין הפרעות במערכת, כדוגמת – התקפי אפילפסיה אצל ילדים.

בעקבות מחקר שלקחו בו חלק שבעים וחמישה ילדים חולי אפילפסיה קשה לשליטה בהתקפים, של כל מיני גנטיות או אטיולוגיות מבניות, נערך מעקב במהלך מינימום שלושה חודשים. בשלב הבא, הורחב הקוהורט לכדי מאה ושלושים ילדים חולי אפילפסיה, בין הגילאים שנה לבין עשרים וחמש. בחולים הללו טיפלו על ידי תמציות של שמן הקנאביס הרפואי תת לשוני של אחד משני זני הקנאביס, שהכילו את הקנאביס הרפואי. תגובת המטופלים הוערכה בשינויים שדווחו באמצעות הורי הילדים בהתקף אפילפסיה חודשי ממוצע בתדירות פחותה.

ג'וינטים

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
פרחים
שיתוף בפייסבוק
צייצו בטוויטר
שתפו בווטסאפ
כתבות נוספות מהמגזין של קידיפדיה