מוצרים מגניבים שיקלו על ההורים ויהוו כיף לילדים

הורים לילדים קטנים ותינוקות נדרשים לא פעם לסחוט מעצמם את מיטב היכולות היצירתיות שלהם כדי להעסיק את ילדיהם בנעימים.

מזל שבעולם מסתובבים להם ממציאים שחושבים עליהם וממציאים צעצועים ומשחקים מגניבים שמטרתם להקל על ההורים ולהעסיק בכיף גדול את הילדים ולאורך זמן ארוך ככל שאפשר.

קשת משחק אנטרופוסופית מעץ, הגה צעצוע עם אור וקול, ערכות צעצועי חושים וביצי הפתעה שונות ומשונות הם רק חלק מהמגוון שעומד לרשות ההורים וממתין להם בחנויות. אבל קיים מוצר אחד שמשלב גם טיול, גם משחק וגם בילוי משפחתי – טרמפיסט לעגלה.

 

מזה טרמפיסט לעגלה

הטרמפיסט לעגלה מתאים להורים שלהם תינוק קטן בעגלת תינוק וילד בן שלוש או ארבע שמשתעמם במהירות בזמן טיול משותף עם אחד ההורים או שניהם, בזמן שאחיו הקטן ישן בעגלה. הטרמפיסט לעגלה לילד הגדול הנו סוג של הרחבה בחלק האחורי של עגלת התינוק הקיימת, הוא בנוי כמושב לילד שמחובר לבסיס עם גלגלים. כשהאם או האב מסיעים את העגלה הם מסיעים גם את האח הגדול שיושב על הטרמפיסט מאחורי העגלה ולפני ההורה.

 

יתרונותיו של הטרמפיסט לעגלה

טרמפיסט לעגלה המתאים לילד הגדול מחזיק במספר יתרונות ברורים  – ראשית, הוא מונע מהילד הגדול את הצורך ללכת ברגל וכתוצאה מכך להתעייף ולהיות עצבני. דבר שני, הנסיעה על מושב הטרמפיסט נוחה ומהנה, היא מייצרת עבור האח הגדול חוויית טיול שונה, נעימה ומעניינת יותר. יתרון נוסף הוא שההורה המסיע אינו מתאמץ ויכול ליהנות מטיול שקט וארוך יותר. חשוב לציין שהטרמפיסט לעגלה מתאים לילדים בגילאים שונים.

 

תוספים שונים להעצמת ההנאה של הילד

  • ידיות קדמיות – כדי לתת לילד תחושה מעט כמו של אופניים ניתן להוסיף או לקנות מראש דגם טרמפיסט הכולל שתי ידיות קדמיות המזכירות כידון של אופניים. הידיות מקנות לילד תחושה שהוא מכוון את העגלה והטרמפיסט ומוסיפות גם אלמנט בטיחותי.
  • הגה של נהג – אחד הצעצועים האהובים על ילדים מאז ומעולם הוא ההגה ולכן קיימת האפשרות להוסיף הגה לדגם פשוט או לרכוש מראש דגם טרמפיסט לעגלה שכולל הגה. הילד שלכם יהיה מאושר ועסוק מאוד לאורך הטיול.

 

דגמים בהשראת הטרמפיסט

  • מדרכי באגי בורד לעגלה – מדרך בטיחותי המורכב בחלקה התחתון של עגלת התינוק באמצעות שתי זרועות שמתחברות לעגלה. המדרך מאפשר לילד לעמוד עליו ולנסוע עם העגלה. חלקו התחתון של המדרך מאובזר בשני גלגלים.
  • טרמפיסט לעגלה לישיבה נמוכה או עמידה – מושב אופניים קטן המאפשר ישיבה נמוכה ומחובר למדרך עמידה, שבחלקו התחתון גלגל אחד. מבנה הטרמפיסט הוא כזה שמסתפק בגלגל אחד,

המדרך והמושב מחוברים זה לזה ומתחברים באמצעות חיבורים מיוחדים לחלקה התחתון של

עגלת התינוק, מה שמייצר יציבות למרות שיש רק גלגל האחד.

 

פתרון מגניב להורים מגניבים

 הטרמפיסט לעגלה הוא פתרון מצוין שנותן מענה לתנועה קלה ונעימה יותר של ההורה עם שני ילדיו. כמו כן, הטרמפיסט מייצר עניין לילד הגדול ועובדה זו יש בכוחה להאריך את משך הטיול ולהפוך אותו לרגוע יותר

עבור כולם.

טיול בטבע

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
תינוק בעגלה
שיתוף בפייסבוק
צייצו בטוויטר
שתפו בווטסאפ
כתבות נוספות מהמגזין של קידיפדיה