2 מוצרי תינוקות שאתם פשוט חייבים

יש רשימה ארוכה של מוצרי תינוקות שכל אחד צריך להכיר ולעבור עליה לפני הלידה ואחריה. שכן, כך מתאפשר לבדוק מהם המוצרים שטרם רכשתם ויהיה לכם צורך בהם. יצאנו לבדוק בכל פעם מהם המוצרים שאתם חייבים לשלבים מסוימים בהתפתחות של התינוק שלכם. המדריך הנוכחי הוא ה – 5 שנכתב בסדרה והפעם נתמקד ב – 2 מוצרים שאתם צריכים לגיל שנה ומעלה.

 

תכירו את האנשים שעזרו לנו להגיע אל 2 מוצרי התינוקות שאתם פשוט חייבים

מדריך זה נכתב תוך ליווי מטעם אנשים שיודעים דבר או שניים במוצרי תינוקות. ראוי לציין כי אלו אנשים שיש להם כעת פעוטות. כך שהם יכולים להגיד לכם מתוך שינה מהם המוצרים שאתם צריכים לכל שלב בהתפתחות. הגענו אל אותם אנשים לאחר שפרסמנו פוסט בקבוצת פייסבוק שעוסקת בהורות לקטנטנים. לשמחתנו, מעל ל – 30 איש הגיבו על הפוסט וציינו מספר רב של מוצרים. אנחנו בחרנו בסופו של דבר את 2 מוצרי התינוקות החיוניים באמת והם יוצגו בפניכם ממש עכשיו.

 

המוצר ה – 1 לתינוק מעל גיל שנה שאתם צריכים

המוצר הראשון שאתם צריכים שיהיה לכם בבית אם יש לכם תינוק בן שנה ומעלה הוא כיסא אוכל. מדובר בכיסא מתכוונן שמאפשר לכם להושיב את הילד בתנוחות שונות, כאשר המקובלת ביותר היא ב – 90 מעלות. אם טרם רכשתם כיסא שכזה, כדאי שתבדקו שיש לו מגש רחב ונשלף כמו שיש באתר של בייביסליפ בכתובת הבאה: https://www.babysleep.shop.

 

המוצר ה – 2 לתינוק מעל גיל שנה שאתם צריכים

המוצר ה – 2 שאתם צריכים להכיר מקרוב הוא מגדל למידה שישמש אתכם לטווח רחוק. מומלץ להביא אותו הביתה מגיל שנה פחות או יותר כדי לערב את התינוק שלכם בפעולות שונות שאתם מבצעים בבית, למשל:

  • הכנת עוגות
  • הכנת מאפים
  • חיתוך ירקות (בזהירות כמובן תוך שימוש בסכין ייעודית לילדים ופעוטות)

 

טיפ לרכישה נכונה של מוצרי תינוקות

חשוב מאוד שתדעו שעליכם להכיר את הדרך הנכונה לרכישה של מוצרי תינוקות. שכן, המגוון הוא רחב ואתם עשויים למצוא את עצמכם תרים אחר חנויות שונות. עליכם לדעת כי אתם צריכים לבחור בחנות מוכרת, מקצועית ומומלצת. כזו שמציעה מגוון של מוצרים שאושרו על ידי התמ"ת. שכן, כך תוכלו להיות בטוחים ב – 100% שהמוצרים שבהם התינוק שלכם משתמש מותאמים עבורו. הרי תינוקות וילדים מכניסים לא פעם את הצעצועים או מוצרים שונים לפה וחשוב מאוד להיות בטוחים כי הם לא רעילים עבורם.

 

כמה מילים לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת מהם מוצרי 2 התינוקות שאתם פשוט חייבים שיהיו לכם בבית. כעת, כשיש בידיכם את המידע, עליכם רק ליישם אותו ולבדוק איזה מוצר הוא המתאים לכם ביותר. נאחל לכם שתבחרו נכון ושיהיה גידול נעים של התינוק או התינוקת שלכם.

פעוט

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
תינוקת
שיתוף בפייסבוק
צייצו בטוויטר
שתפו בווטסאפ
כתבות נוספות מהמגזין של קידיפדיה