5 רעיונות למתנה לאמא שרק ילדה

לידה היא רגע שיא בחייה של כל אישה.

היא מסמלת את מחזוריות החיים, היא מביאה לעולם אדם חד, פלא חדש והיא מבטא את העוצמה של הגוף הנשי.

על אף שמדובר ברגע שיא, רבים מהנשים סובלות מתופעות קשות לאחר הלידה וחשוב שהן יטופלו היטב.

התופעות מתפרסות ע=הן על המנעד הרגשי והן על המנעד הפיזי והגופני.

על מנת להפוך את התקופה של לאחר הלידה לטובה ורגועה, השקיעו באישה שלכם/ הבת שלכם/ חברה שלכם וקנו לה מתנות מפנקות!

 

מתנות לא סתמיות

רבים מאתנו קונים מתנות לא נצרכות ובנאליות – שוקולדים, בגדים, שוברי מתנה ועוד. האישה זקוקה למתנות שייתמכו בה מבחינה גופנית ורגשית ושיעזרו לה להתמודד עם השינויים שהתרחשו בחייה. רבים מהנשים לא לוקחות בקלות את השינויים – ההנקה, שינויים בגוף, שינוי בתזונה, השפעות של המערכת ההורמונלית ועוד. לפרטים על חנות מתנות ליולדת שיש בה מגוון רחב של פריטים מותאמים ומיוחדים – https://mamabear.co.il.

 

ערכה מפנקת

באתר של mamabear תמצאו ערכה מפנקת שמתאימה במיוחד לאישה היולדת. מטרת הערכה היא לדאוג לבריאות היולדת ולשמירה על הגוף שלה בתוך השינויים הגדולים שהוא עובר. תמצאו בערכה רפידות הנקה רכות ואיכותיות, משחה לפטמות שעוזרת להנקה להיות חוויה נעימה יותר. כמו כן, תמצאו מלח מיוחד שמועיל לבריאות ולתזונה. זכרו – המתנה הטובה ביותר היא זו שעוזרת למניקה להתמודד עם החוויה הגופנית העוצמתית שהיא עוברת.

 

שרשרת הנקה

שרשרת הנקה היא המצאה חדשנית ומדהימה. ראשית כל, היא עוזרת לתינוק להיות מרוכז בהנקה על ידי כך שהוא ממשש אותה – ואל דאגה היא נעימה למגע. כמו כן, היא בנויה מחרוזים בצורות שונות ובכך עוזרת להתפתחות הילד – על ידי המישוש הוא מפתח יכולות קוגניטיביות שונות.

 

חולצה מדהימה!

באתר תמצאו חולצה עם הדפס של אימא ותינוק – הבגד המושלם לתקופת ההנקה. באופן כללי, מומלץ לקנות בגדים ליולדת – בגדים שיתאימו למידתה, שנוחים להנקה, חזיות הנקה ועוד.

 

פינוקים!

אישה שיולדת צריכה לקבל את מלוא התמיכה והאהבה – שלחו לה שאוכל שהיא אוהבת, חופשה מפנקת, שמרו לה על הילד, שלחו לה ספר שהיא תאהב ותאכל לקרוא כשהיא בבית, תקנו לה יצירות לבית וכל מה שעולה על רוחכם. הסוד לקניית מתנה מוצלחת היא התאמה לאישה המיוחדת שלכם – קנו לה מה שהיא תאהב ומתאים לה, זה כלל לא משנה אם זה בגד, או אוכל, או אפילו משהו פרקטי להנקה.

 

סיכום

חשוב לתת הרבה אהבה לאישה היולדת כי היא נמצאת בתקופה רגישה. הדרך להראות אהבה היא מתנות – למרות הפתגם הידוע "שונא מתנות יחיה". בנוסף, חשוב לקנות מתנות שמותאמות לתקופה ושיעזרו לאשה להתמודד טוב יותר, יחד עם המתנות המפנקות שישמחו אותה. היכנסו לאתר האינטרנט mamabear ותיהנו ממגוון מוצרים איכותיים לאישה היולדת.

 

שתי מתנות

אז מה היה לנו עד עכשיו?
מארזים
שיתוף בפייסבוק
צייצו בטוויטר
שתפו בווטסאפ
כתבות נוספות מהמגזין של קידיפדיה