איזה ציוד לתינוק כדאי לרכוש לפני לידה?

עומדים בפני התהליך המרגש של הלידה? אינכם יודעים מהו הציוד אותו כדאי לכם לרכוש וזאת לאור ההיצע העצום והמגוון של הפריטים הרבים המוצעים לכם? במאמר זה ריכזנו עבורכם את הציוד הבסיסי והחשוב ביותר אותו כדאי לרכוש לפני הלידה. הבה נתחיל…

בוחרים ריהוט ועגלה איכותיים לתינוק

כל אחד מעוניין להשקיע בציוד איכותי ויפהפה לתינוק, אך עדיין חשוב להיות מחושבים ולבחור ראשית כל בציוד "חובה", כלומר אותו ציוד חיוני אשר ישרת אתכם טרם הלידה. בכדי למנוע מצב של בזבוז זמן רב על הרשימה והקנייה, ריכזנו עבורכם את הרשימה הרלוונטית ביותר.

עריסת תינוק/מיטת תינוק

יש אפשרות לקנות עריסה רגילה או עריסה שמתחברת למיטת הורים. קחו בחשבון שהעריסה תשרת אתכם רק מספר חודשים ולכן חשוב שתחליטו האם משתלם לכם לקנות עריסה או לשכור עריסה. לעומת זאת, מיטת תינוק תשרת אתכם מיומו הראשון של התינוק בבית ועד גיל שנתיים-שלוש. 

עגלת תינוק ואביזרים מתאימים

קיים היצע גדול של עגלות תינוק וטרם בחירת אותה עגלה המתאימה לכם, חשוב לוודא שמדובר על עגלה המיועדת לתינוקות מגיל ינקות ועד גיל שנה ויותר. חשוב לבדוק מה משקל העגלה, עד כמה היא קלה לתפעול, האם היא מתקפלת וכיצד והאם היא נכנסת בקלות לתא המטען של הרכב. בנוסף, מומלץ לוודא שאמבטיית העגלה קלת משקל, שהטיולון אורתופדי, שיש לעגלה בולמי זעזועים קדמיים ואחוריים, שיש אפשרות לקפל אותה בקלות ושהיא יציבה.

שידת החתלה ומשטח

כאן מדובר על שידת החתלה, משטח החתלה וריפוד למשטח. חובה לקנות! נכון להיום יש סוגים רבים של משטחי החתלה והם מוצעים בגוונים שונים. פריט שאין לוותר עליו שכן הוא יהפוך את החתלת התינוק והלבשתו למשימות קלות יותר. בנוסף, מומלץ לבחור בשידת החתלה המשלבת ארון ולהכין בה מראש וטרם הלידה את הציוד הראשוני לו יזדקק התינוק מהרגע שיחזור הביתה. 

סלקל

סלקל ישמש אתכם כבר בעת יציאתכם מבית החולים, וזאת למטרת נשיאת התינוק. יש לוודא שמדובר על סלקל בטיחותי ובעל תו התקן המתאים. אפשרות נוספת היא רכישת כסא בטיחות נשלף. 

כורסת הנקה ואמבטיה לתינוק

קרוב לוודאי שתמצאי את עצמך יושבת ומניקה על כורסה זאת מהרגע בו את חוזרת מבית החולים ובמשך חודשים ולכן חשוב שלא תוותרי על פריט ריהוט זה.  כורסת הנקה היא לרוב כורסה מתנדנדת והדום.  

חשוב לקנות גם אמבטיה המותאמת לתינוק ומעמד לאמבטיה. יש אפשרות לבחור לקנות גם מזרן רך או דפני.

טרם קניית ציוד לתינוק יש לוודא שכל המוצרים אכן בטוחים ומאושרים לשימוש על ידי מכון התקנים הישראלי. בנוסף, חשוב לקנות מצעים לתינוק העשויים מ- 100% כותנה ומלאי גדול של מוצצים. יש לקנות בקבוק, מוצרי כביסה המותאמים לתינוק, חיתולי טטרה לניגוב פליטות התינוק, חיתולי פלנל שימשו אתכם על מזרון עגלת התינוק, חיתולי NEW BORN וביגוד ראשוני לתינוק (רגליות, גרביים, חולצות מעטפת עם תיק תקים, כובע ובגדי גוף). 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
adorable-21259_640
שיתוף בפייסבוק
צייצו בטוויטר
שתפו בווטסאפ
כתבות נוספות מהמגזין של קידיפדיה