מוצרי התינוקות הטובים ביותר לשנת 2021

עוד לא הספקנו לעכל את כל המאורעות של שנת 2020 וכבר שנת 2021 מגיעה לסיומה. ידוע שבחודש דצמבר של כל שנה הטלוויזיה, הרדיו והאינטרנט מוצפים בסיכומי שנה בכל התחומים. אנחנו לא שונים משאר העולם בתחום הזה, ואנחנו שמחים מאוד להציג לכם את הסקירה שלנו למוצרי התינוקות הטובים ביותר לשנת 2021!

 

בייבי נסט לתינוק

המוצר הראשון שנסקור בסיכום השנה שלנו יהיה בייבי נסט לתינוק. אם אתם לא מכירים את המוצר, נספר לכם שמדובר למעשה מדובר בכרית הממולאת בחומר רך ועשויה מבדים שונים, נעימים ומלטפים. חלק מהבייבי נסט אף יכולים להיפתח למשטח החתלה.

הסיבה שבייבי נסט לתינוק הוא אחד ממוצרי התינוקות הטובים ביותר לשנת 2021 היא שהבייבי נסט מאפשר לתינוק לעשות מעבר קל יותר מהחיבוק החם והמקיף של הרחם לקיום בעולם, שעד כמה שנעשה מאמץ להנעים את השהייה של התינוק בעולם בו – הוא לא ישתווה לעטיפה של הרחם.

בנוסף, הבייבי נסט מדמה חיבוק של דמות הורית שמומלץ מאוד על ידי רופאים ומומחים רבים להתפתחות תקינה של התינוק. כך תוכלו לספק לתינוק שלכם חיבוק חשוב ומחזק גם כשהוא לא בידיים שלכם.

 

מגן ראש לעריסה

המוצר השני שנציג לכם בסיכום השנה יהיה מגן ראש לעריסה. מגן ראש לעריסה הוא ספוג העטוף בבד נעים ורך, שנועד להגן על התינוק שלכם בעת שהוא נמצא בתוך העריסה. הסיבה שמגן הראש לעריסה נכנס לרשימה היא שהוא ילווה אתכם במספר שלבים התפתחותיים של הילד, ובנוסף יאפשר לכם לישון מעט יותר בנחת בלילה כשהתינוק בעריסה.

 

צף קל לאמבטיה

המוצר השלישי שנציג בסיכום השנה הזה הוא הצף קל לאמבטיה. צף קל הוא למעשה מעין מזרון אוויר שמגיע בגודל שמתאים לתינוק. הצף קל נכנס לרשימה הודות לכך שהוא מביא פתרון לשאלה שמעסיקה הרבה הורים טריים – איך עושים אמבטיה לתינוק?

הצף קל יאפשר לכם לעשות לתינוק אמבטיה בצורה בטוחה, מהנה ופשוטה. כמובן שעדיין חשוב לשמור על בטיחות התינוק בעת רחיצתו באמבטיה, אבל הצף קל מאפשר לכם לעשות זאת ביתר קלות.

 

אוניברסיטה לתינוקות

המוצר הרביעי והאחרון בסקירה הקצרה הזו הוא אוניברסיטה לתינוקות. יכול להיות שאתם מכירים את המוצר גם בשם 'משטח הפעלה', ואם אף אחד מהשמות לא מוכר לכם – נספר שמדובר במשטח שהוא למעשה סוג של שמיכה עבה מבד נעים וצבעוני. במרבית האוניברסיטאות לתינוקות משולבים גם אלמנטים שאמורים לעורר גירויים של חושי הראייה, המגע, והשמיעה.

אוניברסיטה לתינוקות היא לא מוצר חדש בשוק, ובכל זאת היא נכנסה לרשימה שלנו. הסיבה לכך היא שאוניברסיטה לתינוקות יכולה לתרום גם להתפתחות הקוגניטיבית של התינוק, כמו גם להתפתחות המוטורית שלו.

 

סיכום

לסיכום, ארבעת המוצרים שאנחנו חושבים שהם מוצרי התינוקות הטובים ביותר לשנת 2021 הם בייבי נסט, צף קל, אוניברסיטה לתינוקות ומגן ראש לעריסה.

מוצרי התינוקות הטובים ביותר לשנת 2021

אז מה היה לנו עד עכשיו?
מוצרי התינוקות הטובים ביותר לשנת 2021
שיתוף בפייסבוק
צייצו בטוויטר
שתפו בווטסאפ
כתבות נוספות מהמגזין של קידיפדיה