איזה צעצועים ילדים הכי אוהבים

ילדים אוהבים דברים מגוונים.

יש כאלה שמתחברים לבובות, ויש כאלה שבכלל מתחברים לבתים וארמונות שניתן ליצור.

חשוב מאוד להבין איך עובד ראשו של הילד, ולהתאים את הצעצועים שלו בהתאם לרצונו, בכדי לשמור על התפתחות תקינה ומאושרת עבורו.

ישנם צעצועים שיכולים להתאים לכולם, וישנם צעצועים שיתאימו לסוג מסוים.

על כן, חשוב להכיר צעצועים שילדים אוהבים ורובם יוכלו להתחבר אליהם.

 

הגלגלים חשובים להתפתחותם של הילדים

כל עולם הגלגלים הגדול, כולל בתוכו גם תפקיד חשוב בהתפתחות הילדים. ישנם אופניים שניתן להצמיד להם גלגלי עזר, ובכך הילד לומד איך לרכב ואיך לשמור על גופו מאוזן וישר. כמו כן יש גם גלגיליות (רולרבליידס) שאיתן ניתן לרכב ולהנות בכל רחבי הבית וברחובות חלקים ממפגעים. חשוב כמובן לקנות את העזר הנלווה שהוא הקסדה, הברכיות וכל המיגון הדרוש. כל ילד אוהב לאתגר את עצמו, גם אם לא במודע, לכן חשוב לרכוש עבורם דבר שיועיל להתפתחותם ויגרום לעצמאות קטנה בלבם.

 

בובות הן החברות הכי טובות של הקטנים

הבובות שאנו מתאימים לילדים שלנו, הופכות להיות החברות שלהם. יש בובות המתאימות לבנות כמו ברבי או בראץ, ויש גם המון בובות שמתאימות לילדים. כל הילדים יכולים להנות מהסוגים השונים. כמו כן, מה שהכי מומלץ לילדים הן בובות פרווה שאיתן לרוב גם ילדים נוטים לישון ולהירדם יותר טוב בלילה בגלל הפרוותיות שבהן, וגם הן לרוב בצורת חיות, הגורמות לאהבה ולחיבור בינן לבין הילדים.

 

הפעלת החשיבה תעשה את העבודה

ישנם פאזלים, משחקי לגו, משחקי קלפים ומשחקי קופסה שונים, אשר יכולים לתרום רבות להתפתחותם של הילדים. ילדים אוהבים מאוד נצחונות, ואוהבים להרגיש את האתגר שבמשחק, לכן בכל הדברים הקשורים בהפעלת החשיבה שלהם, ועבודת המוח, הם חד משמעית יהנו בטירוף. כמו כן זו גם לא פעילות משעממת, בגלל שכל פעם אפשר לשחק מול שחקן אחר במשפחה, או ליצור דברים חדשים יחדיו ושונים לגמרי מהקודמים.

 

פורקן אנרגיה הוא הגורם לבריאות שלהם

אם הנכם מתגוררים בבית קרקע, או בדירה עם מרפסת יחסית רחבה, תוכלו בכיף לקנות טרמפולינה שבה הילדים יקפצו ללא הרף, עד השמיים, ויהנו מפורקן אנרגיה משמעותי ובריא. בנוסף, אפשר לבנות יחד איתם נדנדה ביתית, שתשמש אותם לטווח של שנים. כי איזה ילד לא אוהב להרגיש שהוא נוגע בעננים? ניתן גם להוסיף בריכה, בית קטן או מגלשה מתנפחת ובכך להעצים את תחושתם וההרפתקה שלהם בדבר.

 

הדרך ללבם – טמונה באושרם

ילדים לא בהכרח דורשים משחקים יקרי ערך. אם אנו נחשוב מעט על המשחקים המתאימים ביותר עבורם, נוכל למצוא גם הרבה פתרונות יצירתיים שלא מחייבים בזבוז של כסף רב. צריך רק להקדיש מספיק זמן ומרווח פנוי עבורם, ובכך להעצים את חוויותיהם. צעצועים הם המקדש שלהם, לכן חשוב לבחור בכאלה שישארו עמם לטווח של שנים, והם יוכלו להעריך ולהוקיר תודה עליהם.

ילדים משחקים

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
דובי
שיתוף בפייסבוק
צייצו בטוויטר
שתפו בווטסאפ
כתבות נוספות מהמגזין של קידיפדיה