איך חוסכים נכון בזמן גידול התינוק שלנו

אם אתם לקראת לידה או שלא מזמן נולד לכם תינוק, ובמיוחד אם זה הילד הראשון שלכם, סביר להניח שאתם נמצאים בשלבי ניסוי וטעייה. מה מומלץ לקנות? על אילו מוצרים מומלץ לוותר? ואיך אפשר לדעת איזה מזון לקנות? מדובר במוצרים רבים אשר עלותם עלולה להיות גבוהה מאוד. במאמר הזה ננסה לעזור לכם לחסוך כסף בחודשים הראשונים שלכם כהורים.

חפשו ערכות לידה

לא כל ההורים מודעים לערכות הלידה שניתן להשיג בחנויות שונות למוצרי תינוקות. ערכת לידה היא למעשה חבילת דוגמיות של מוצרים שונים שנועדה לקידום מכירות ממותגים מסוימים. בחלק מהמקרים ערכת הלידה ניתנת בחינם ולעתים במחיר סמלי. תוכלו למצוא בערכות אלו מגוון מוצרים לימיו הראשונים של תינוקכם: חיתולים, מוצצים, משחות החתלה ושלל קופונים לתינוקות מסוגים שונים. נצלו את ערכת הלידה, ושוברי ההתנסות שבה, כדי לבדוק מה מתאים לכם ולתינוקכם. מעבר לכך, ערכת הלידה תיתן לכם מושג כללי לגבי המוצרים שתצטרכו מעתה להכניס לסל הקניות שלכם.

במקום לקנות ניתן ללוות

הורים רבים אשר רכשו בכסף רב עריסה, עגלה, לול, בגדים חדשים ושלל מוצרים לרך הנולד, הבינו מהר מאוד שכל המוצרים הללו אינם רלוונטיים לאחר זמן מה, והם שוכבים במחסן עד היום. לכל אחד יש זוג חברים או קרובי משפחה שילדיהם כבר גדולים ואין להם כל צורך בבגדים הישנים או בעריסת התינוק שמתאימה לחודשים הראשונים בלבד. לוו מחבריכם ומהמשפחה את כל אלה וחסכו קנייה מיותרת. גם מבלי שתבקשו, אתם תופתעו מכמות הצעצועים והבגדים שרבים ישמחו להעביר אליכם ולנקות קצת את המחסן.

אירועים וכנסים לנשים יולדות

אם אתן נשים בהיריון סביר להניח שכבר נתקלתן בהזמנה לאירוע או כנס שכזה במרכזים מסחריים שונים. גם אם אתן סולדות מאירועים מסחריים אלו, בהחלט מדובר בהזדמנות נהדרת לקבל בחינם שלל הטבות לקראת הלידה. תוכלו לקבל חיתולים, תמ"ל, צעצועים ועוד. נצלו את היותכן קהל יעד איכותי וחסכו.

תמיד השוו מחירים

רשתות השיווק מציעות מגוון מבצעים ונחות למוצרי תינוקות רבים. לפני שאתם קונים כל דבר השוו בכל רשתות השיווק ומצאו את המבצע הטוב ביותר. לאורך זמן מדובר בחיסכון לא מבוטל. קניה בכמות גדולה עשויה אף היא לחסוך לכם כסף, אך היזהרו שלא לקנות יותר מדי ממוצרים שזמנם קצוב. לדוגמה, אם אתם קונים חיתולים שלב 1, זכרו שלא רחוק היום שתצטרכו לעבור לשלב 2. נוסף על רשתות השיווק, גם אתרי קופנים כמו גרופון עשויים להכיל מגוון הנחות והטבות על מוצרי תינוקות.

לא הכל הכרחי

יש המון מוצרים שכרגע אתם אפילו לא יודעים שקיימים. אל תלחצו ואל תקנו כל דבר רק כי הוא קיים. נגלה לכם כבר עכשיו, אפשר להסתדר גם בלי מחמם מגבונים או סטריליזטור. הדרך הטובה ביותר לדעת איזה מוצר מועיל ואיזה מיותר, היא לשאול הורים מנוסים. תוכלו גם למצוא קבוצות פייסבוק רבות שבהן הורים משתפים חוויות והמלצות. למדו מניסיונם של אחרים, סמכו על עצמיכם וגדלו את תינוקכם בנחת.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
money-saving-baby-post
שיתוף בפייסבוק
צייצו בטוויטר
שתפו בווטסאפ
כתבות נוספות מהמגזין של קידיפדיה