האם כדאי לחגוג ברית באולם?

מזל טוב, זה בן! וכעת הגיע הזמן לארגן ברית מילה חגיגית ומפוארת, או צנועה ואינטימית – תלוי בכם. בין גני האירועים לחצרות הפרטיות, תוכלו גם למצוא אולמות אירועים לבריתות. האם כדאי לחגוג ברית באולם אירועים? הנה כל מה שאולי לא לקחתם בחשבון.

ברית באולם אירועים זה מעולה וזה אחלה, אבל אין ספק שיש עוד המון אופציות אחרות עבור חגיגת ברית המילה. חגיגת ברית המילה אמורה להיות אירוע מרגש במיוחד, כאשר המוזמנים וההורים חוגגים את אחד מהטקסים היהודיים הכי עתיקים בעולם. למעשה, בימינו רבים באוכלוסייה הגברית הם נימולים (גם אם הם אינם יהודים). אבל מכיוון שאנחנו נולדים יהודים, אנחנו חוגגים את טקס הברית בהתאם לרוח היהודית. היכן תרצו לחגוג את הטקס המיוחל?

אולם אירועים לברית מילה – יתרונות

אם אתם מחפשים אחר יתרונות באולמות האירועים, יש כמה וכמה כאלו. ראשית, יש לכם אולמות אירועים בכל הגדלים ובכל הסוגים, ככה שאפשרי להזמין את כמות האורחים שתרצו, לא משנה עד כמה הם רבים. שנית, יש לכם את האבזור של אולם האירועים, הקשרים העסקיים שלו מול נותני שירותים, מיזוג אוויר ועוד.

חשוב לציין, בדרך כלל נהוג לקיים ברית מילה במקום סטרילי, סגור וממוזג. מאחר שהתינוק הוא עדיין רק בן כ-8 ימים, יהיה חשוב לערוך את הברית במקום אירועים מוגן, סגור, ממוזג ובעל כל התכונות והיתרונות שיש לאולמות אירועים להציע. אם תבחרו לחגוג טקס ברית מילה בגן אירועים, בדרך כלל טקס החיתוך עצמו ייערך גם הוא בדלתיים סגורות (מתחת לגג מקורה).

ברית מילה באולם אירועים יתרונות נוספים

כשאתם עורכים את טקס ברית המילה באולם אירועים, אתם בעצם יכולים להשתמש בקונקשנים העסקיים של האולם. בין אם אתם צריכים תקליטן, צלם אירועים, חברת קייטרינג או כל נותן שירות אחר, אולמות אירועים עובדים מול נותני השירותים האלו.

מעבר לכך שתוכלו להשתמש ולהסתייע בקשרים העסקיים של אולם האירועים, כנראה שגם תוכלו להנות מהנחה מסוימת על המחירים של נותני השירותים. טיפ כללי על הדרך, תמיד יהיה כדאי לערוך השוואת מחירים בין אולמות אירועים לברית מילה. אתם עשויים לגלות הבדלים של מאות שקלים ויותר, בין האולמות.

מחירים ועלויות ידועות מראש

אם אתם חוגגים את טקס ברית המילה באולם אירועים, הכול כלול הכול – ידוע מראש. אתם יודעים מראש את המחירים של מנות הקייטרינג, מחירי צלם האירועים, מחיר האולם עצמו ועוד. כשאתם מקבלים לידיכם את המחירים והעלויות של האירוע, יהיה חשוב לעגן את הכול בחוזה התקשרות (חוזה עבודה).

עוד כדאי לדעת, אולמות אירועים לברית מילה לא חייבים להיות אולמות סגורים. אם אתם רוצים לחגוג במתחם אירועים שמרגיש באמצע הטבע, יש לכם למשל את האזור של פארק בירקון בתל אביב. באזור פארק הירקון תוכלו למצוא מתחמי אירועים לברית מילה שמרגישים כמו פנינה בכפר. מסביב יש לכם את נחל הירקון, מדשאות רחבות, עצים בשפע, בעלי חיים במים ועוד. בסופו של דבר, בין אם תחגגו את ברית המילה באולם אירועים או בכל מקום אחר, הכי חשוב שתנציחו בליבכם את הרגעים המאושרים האלו. אז שיהיה המון מזל טוב ובהצלחה.

המאמר נכתב באדיבות אתר יער בראשית.

https://yaar-bereshit.co.il/

אז מה היה לנו עד עכשיו?
Screenshot_29
שיתוף בפייסבוק
צייצו בטוויטר
שתפו בווטסאפ
כתבות נוספות מהמגזין של קידיפדיה