2 המתנות ליולדת הטרייה

כשאישה אחרי לידה נמצאת בבית החולים עם הרך הנולד, היא עוד לא באמת קולטת מה קרה כמה שעות לפני כן. כולם באים לבקר, מחבקים, שמחים ומאושרים. אבל כשכולם הולכים ויש לה כמה רגעים לעצמה, הכי כיף לגלות שהאורחים שהגיעו, השאירו אחריהם משהו קטן שמסמל את חיבתם ואהבתם אליה כמו זרי פרחים, מארזי שוקולדים או סידור בלונים ענק.

 

שתי המתנות המנצחות בהחלט!

אישה שעברה זה עתה לידה, בין אם מדובר על ילד ראשון או ילד חמישי, היא תמיד תעדיף שלא יקנו לה משהו אישי כמו קרם גוף או קרם ידיים, או מגבות או חלוקים ועוד כל מיני דברים אישיים שהיא מעדיפה לקנות לבדה, אלא שיקנו דברים שהם יותר כלליים ואם הם מתוקים אז מה טוב!

  • זר פרחים בצבעים של לבן וורוד יכולים בהחלט לגרום טוב על הלב. מעבר לרגש שפרחים מעוררים בבני אדם, יש מחשבה שעומדת מאחורי זר פרחים, יש השקעה, מישהו הלך וטרח לקנות זר פרחים מלבלב. אגב גם עציצים קטנים יכולים בהחלט להוות מתנת לידה משגעת בצירוף של כרטיס ברכה – מזל טוב להולדת הבן או הבת.
  • שוקולדים – מארזי שוקולדים מכל הסגנונות והטעמים שקיימים, יתקבלו בברכה. זה כבר ידוע ששוקולד שהוא מתוק, מעלה את רמת האנדורפינים בגוף האדם ויש הרגשה של שמחה לאחר אכילת שוקולד. והרי זה ידוע שאישה אחרי לידה, בפרט אם היא מניקה, יש חשק עז לשוקולדים. כל אחת כמובן לפי טעמה האישי ולכן, מארז שוקולדים שכולל מבחר של טעמים, יכול להיות מתנה מושלמת.

אפשר בהחלט לחבר בין שתי המתנות הללו ולשלוח זר פרחים בצירוף מארז שוקולד. אבך גם בנפרד זה יעבוד נהדר. שתי המתנות הנ"ל, מושלמות לאישה לאחר לידה. משום שכל דבר אחר מעולם הטקסטיל שיקנו לה, יצריך ממנה באיזשהו שלב ללכת ולהחליף וזה בהחלט דורש מאמץ ןלכן לא כדאי לסבך ולהקשות אלא רק לשמח ולגרום לטוב.

 

סיכום

כשחברה טובה יולדת או בת דודה או בכלל כל קרובה אחרת במשפחה יולדת, הסביבה הקרובה יוצאת מגדרה וכולם רוצים רק לקנות לה ולמצטרפים החדשים מתנות. לעיתים, הם נופלים בפח משום שהם מתחילים לקנות מתנות לידה שהם לא מתאימים בלשון המעטה כמו חולצה, או חלוק, או מגבות או לחילופין דברים לתינוק או לתינוקת. משום שהאישה זה עתה ילדה, גופה השתנה, משקל התינוק טרם ידוע ומתנות מהסוג הזה רק יכולים לגרום לה מפח נפש. לכן תנות הלידה הכי שוות, מאז ומעולם היו פרחים ושוקולדים. פרחים שמקשטים את חדר האשפוז בבית החולים ומפיחים בו לבביות וחיות. או שוקולדים שגורמים לאושר גדול ובואו נודה, כולם אוהבים שוקולדים. לכן אין צורך לחפש עד אין סוף אחר התנה המושלמת, היא נמצאת ממש ממולנו.

מתנות

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
שי
שיתוף בפייסבוק
צייצו בטוויטר
שתפו בווטסאפ
כתבות נוספות מהמגזין של קידיפדיה