לא פשוט ללדת: 4 מתנות ליולדת הטרייה

כל אימא טרייה יודעת שהתקופה לאחר הלידה נחשבת למאתגרת ביותר. השינוי המשמעותי באורח החיים, המחסור התמידי בשעות שינה והצורך לטפל בתינוק 24/7 יכול להתיש כל אישה. לכן רק הגיוני להשקיע במתנה איכותית ליולדת הטרייה, על מנת לתמוך בה באחד הרגעים המשמחים והמאתגרים ביותר בחייה ולהעביר מסר ברור לגבי רמת החיבה והאהבה שלכם כלפיה.

 

4 רעיונות למתנות מיוחדות ליולדת הטרייה

  1. מארז ליולדת – מדובר על מבחר רחב של מארזים שונים, שנועדו לשמח, לרגש ולתמוך באם הטרייה. כל אחד יכול לבחור את המארז המושלם ליולדת, בהתאם לאופי ולסגנון האישי שלה. חלק מהנשים ישמחו לקבל מארז פרקטי, הכולל מוצרים שונים לטיפול בתינוק. לעומת זאת, נשים אחרות יעדיפו לקבל מארז שנועד לטפל בהן, כולל מארזי יין ושוקולד, מארזים הכוללים קרמים ומוצרי טיפוח שונים וכדומה.
  2. מתנה התואמת למין התינוק – ברוב הפעמים נהוג להעניק לאם הטרייה מתנה התואמת את מין התינוק. למשל, מארז מתנה ליולדת בן יהיה לרוב בגוונים כחולים ויכיל מוצרים המתאימים יותר לתינוקות זכרים. לעומת זאת, מארז המיועד ליולדת בת יהיה לרוב בצבעי הוורוד והסגול. מדובר על מתנה צבעונית ומיוחדת, שיכולה להתאים מגוון רחב של מוצרים שונים, בהתאם לבחירה האישית שלכם.
  3. פרחים – כל אישה תשמח לקבל פרחים, ללא שום קשר לסיבת האירוע. כמובן שלאחר הלידה מגיע לה זר פרחים גדול ומפנק, שיאיר את חלל הבית ויוסיף תחושה של רוגע ושמחה. מומלץ לבחור בזר המכיל את הפרחים האהובים ביותר על האם הטרייה, מאחר ובסופו של דבר, המטרה היא לשמח אותה ולהעניק לה תחושה שהיא אהובה ויקרה לליבכם.
  4. השקעה ביולדת – קחו בחשבון כי רוב המתנות שהאם הטרייה תקבל יכללו מוצרים שונים עבור התינוק החדש שהתווסף למשפחה. מדובר על מתנות נפלאות וחשובות, אך כדאי גם לתת את הדעת לאם עצמה. ניתן להעניק לה במתנה יום כיף בספא, או לחילופין, טיפול פנים או כל טיפול אחר, שיעניק לה את היכולת לנוח ולצבור כוחות, כדי להמשיך לטפל בתינוק החדש בצורה היעילה והמסורה ביותר.

מתנות

החשיבות של מתנות ליולדת הטרייה

בכל התרבויות נהוג להעניק מתנות לאם הטרייה, מאחר ואין שום ספק כי חווית הלידה נחשבת לחוויה לא פשוטה. לכן רק הגיוני לפנק את היולדת הטרייה במגוון רחב של מתנות והפתעות, שנועדו להנעים את התחושה הפנימית שלה וכמובן להקל עליה ככל האפשר בתקופה הראשונה שלאחר הלידה. חשוב להתאים את המתנות לצרכי היולדת, מאחר ולא כל אחת אוהבת פרחים או מעוניינת ביום כיף בספא. בכל מקרה, מומלץ להקפיד על פתק החלפה, על מנת להבטיח את ההתאמה המושלמת לצרכי היולדת.

 

סיכום

היום ניתן למצוא מגוון רחב של רעיונות למתנות מיוחדות ומושקעות המתאימות ליולדת הטרייה. כדאי לבחור במתנות איכותיות ושימושיות, שיוכלו לשמש אותה בתקופה הקרובה.

מתנות

אז מה היה לנו עד עכשיו?
מתנות
שיתוף בפייסבוק
צייצו בטוויטר
שתפו בווטסאפ
כתבות נוספות מהמגזין של קידיפדיה