האם נהוג לעשות השתלת שיער לילדים

נהוג לחשוב שילדים, הודות לגילם הצעיר, יכולים להנות ממצבים בריאותיים טובים במיוחד, וממראה חיצוני שאינו חסר בו דבר.

לעומת זאת, המציאות מציגה בפנינו לא פעם מצבים אחרים לגמרי, שבהם ילדים קטנים או צעירים מתמודדים עם מגוון מצבים בריאותיים לא פשוטים, או עם מחסור שקשור במראה החיצוני שלהם.

בעניין הזה ניתן להבחין בלא מעט ילדים שמתמודדים עם התקרחות, שיער דליל, שיער נושר ועוד, ולכן נשאלת השאלה המתבקשת האם נהוג לעשות השתלת שיער לילדים.

יצאנו לבדוק מהי התשובה לשאלה הזו, וחזרנו עם כל מה שמעניין אתכם לדעת בנושא.

 

השתלת שיער לילדים – לא דבר שמומלץ לעשות

יש כל מיני דברים שילדים אינם רשאים לעשות, כמו לשתות משקאות אלכוהוליים, לעשן ועוד. מאחורי האיסורים האלו עומד רציונל ברור – ביצוע פעולות כמו אלו עלול לסכן את הילדים, ולהוביל אותם לכדי מצבים בריאותיים חמורים מאוד שמצריכים טיפול בהול.

אז אמנם השתלת שיער בטורקיה או בארץ אינה מהווה סיכון חיים עבור הילדים, אבל היא בהחלט נחשבת בתור אקט רפואי שלא מומלץ לבצע בילדים צעירים. אז מה קורה בהליך הזה שלא מתאים לילדים? בואו נראה.

 

כל מה שהליך השתלת שיער כולל בתוכו ומסוכן עבור הילדים

הליך השתלת שיער הוא הליך בטוח באופן כללי, והוא נחשב לאחת מהפעולות הרפואיות המקצועיות ביותר בעולם. לעומת זאת, כשמדובר על ילדים קטנים – העניין מקבל אופי אחר לחלוטין. בכל אופן מדובר כאן על הליך רפואי, שכולל הרדמה מקומית, הזרקות, הליך החלמה ארוך מאוד, ואחריות על הליך ההחלמה במריחת קרמים ותכשירים על הראש.

כל אלו עלולים להכביד על הילדים, ואף להעמיד אותם בפני כאבים ותהליכים שהם אינם מוכנים אליהם, לא מבחינה פיזית ולא מבחינה נפשית. לכן, לא מומלץ להעלות את הרעיון הזה על הדעת, אלא לשמור אותו לשלבים מאוחרים יותר.

 

מתי כן נהוג לעשות השתלת שיער?

טיפול של השתלת שיער מיועד לאנשים מבוגרים יותר, החל מגילאי 22 או 23 ועד גילאי 70 לרוב. גם גילאים מבוגרים מדי עלולים להיות פחות אידיאלים להשתלת שיער, והם תלויים לרוב במצבים רפואיים, מחלות, מצב גופני ועוד.

בכל מקרה, על מנת לעשות השתלת שיער בצורה המיטבית מומלץ להתייעץ עם רופאים מומחים שעוסקים בתחום, כדי שאלו יוכלו להמליץ לכם על מועד ההשתלה, שיטת ההשתלה הטובה ביותר עבורכם, קליניקות מומלצות, האם לעבור את ההשתלה בארץ או מחוצה לה ועוד.

 

לא מוותרים על השתלת שיער – פשוט מחכים איתה לרגע הנכון

לסיכום, אין ספק שהשתלת שיער היא פתרון מעולה עבור גברים ונשים שמתמודדים עם התקרחויות, שיער דליל, מפרצים, נשירות ועוד. אין כל סיבה לוותר עליה, אלא פשוט להמתין לרגע הנכון ביותר כדי לעשות אותה עם מינימום סיכונים ומקסימום תוצאות. לפרטים נוספים על השתלת שיער תוכלו לפנות לד"ר זריאן ולקבל את כל המידע הנחוץ לכם. בהצלחה!

גבר עם משקף

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
איש עם עיניים בהירות
שיתוף בפייסבוק
צייצו בטוויטר
שתפו בווטסאפ
כתבות נוספות מהמגזין של קידיפדיה