מה קונים ליולדת טרייה?

חברה קרובה ילדה ואתם מתרוצצים ומחפשים מה לקנות לה מתנה. באמת מתחשק לכם לפנק את היולדת, אחרי כל מה שעברה, מגיע לה. אבל כאן צצות השאלות הנפוצות: מה נכון לקנות ליולדת טרייה, מה ישמח אותה באמת וממה צריך להיזהר ברכישת מתנה ליולדת? באנו לעשות סדר בנושא. 

 

למה להשקיע מחשבה בקניית מתנה ליולדת?

כל יולדת טרייה תשמח להתפנק במתנה שימושית ומהנה. קחו בחשבון שליולדת עצמה הגוף מלא הורמונים כך שגם אם מתרחשים דברים פחות צפויים ורצויים, היא יכולה לקחת ללב, לבכות ולהיפגע… אתם רוצים לעשות את ההפך. אתם רוצים לשמח ולפנק אותה. לכן, תיזהרו לא לשכוח להביא מתנות ליולדת. לא חסר לכם הורמונים של יולדת מאוכזבת שלא קיבלה מתנה…

 

איזו מתנה תשמח יולדת טרייה?

יולדת טרייה צריכה שיכנסו לראש שלה, יבינו את הצרכים שלה גם מבלי שהיא תגיד. לכן, בכל הזדמנות בה אתם מחפשים רעיון לרכישת מתנה ליולדת, עצרו לחשוב מה סגנון היולדת ומה ישמח אותה? התבססו על ההיכרות שלכם איתה.

 

בגדי ואביזרי תינוקות

יש יולדות שתשמחנה לקבל בגדים ואביזרים לתינוק. זה קורה בדרך כלל כשמדובר בלידה ראשונה בה לא מחכה לתינוק גרדרובה מאח קודם…

 

מוצרי טיפוח ליולדת

יש יולדות שתשמחנה דווקא במוצרי טיפוח לעצמן. הן התאמצו בכל התקופה האחרונה והן מרגישות שגם להן מגיע פינוק אישי.

 

משחקים לאחים ולאחיות שבבית

יולדות בעלות משפחה ברוכה או אפילו יולדות שזו להן לידתן השנייה, מרגישות צביטה בלב על כל שאר הילדים שנשארו בבית. יש ילדים שמקבלים קשה את בשורת הרחבת המשפחה ובמקרים כאלו חשוב לפנק גם את הילדים הגדולים במשחק תואם גיל.

 

בגדי תינוקות תואמים למין הנולד

לידת בת ולידת בן, כל אחת בפני עצמה משמחת במיוחד. כשהלידה היא לא ראשונה ויש לתינוק הנולד אח גדול שלא מזמן היה גם הוא תינוק קטן, ייתכן מאוד שהיולדת כבר מאורגנת עם הקולקציה לתינוק.  אבל מה עושים אם הבכורה היא בת והתינוק הנולד הוא בן? גם במצב כזה יתכן שהיולדת דאגה להתארגן מראש ככל הניתן. אבל היא עדיין תשמח לקבל השלמות של בגדי בייבי גרו, גופיות תכולות ומכנסונים תכולים תואמים.

 

אביזרים משלימים לתינוק

כל יולדת תשמח לקבל אביזרים משלימים תואמים למין הילד הנולד. אתם יכולים לרכוש שמיכה רכה ומפנקת, מחזיק למוצץ מעוצב ובטיחותי, סרטים לשיער, כובעים ואפילו נעלי תינוקות מתאימות.

 

לסיכום

כשרוצים לפנק יולדת טרייה ולקנות לה מתנה משמחת, חשוב לשים דגש על צרכי היולדת, להיכנס לרגע קצר לנעליים שלה ולבדוק מה באמת ישמח אותה. אין טעם לקנות משהו יקר ולהשקיע הרבה כסף אם היולדת לא תיהנה מהמתנה בסופו של דבר. כאן סיכמנו את סוגי המתנות ליולדות. זכרו שאתם לא צריכים להיות לחוצים מהעניין, תמיד תוכלו לשלב פתק החלפה למקרה הצורך.

מתנות ליולדת

אז מה היה לנו עד עכשיו?
מתנות ליולדת
שיתוף בפייסבוק
צייצו בטוויטר
שתפו בווטסאפ
כתבות נוספות מהמגזין של קידיפדיה