מחפשים ערך מוסף במתנות לילדים שלכם?

 

מדי יום, הורים רבים נתקלים בשאלה מה הפעם לקנות לילד שלהם. כאשר יש כל הצעצועים המקוריים נקנו כבר על ידי סבא וסבתא, החברים ושאר המשפחה, נשארה המתנה מכם, ההורים.

כשלילד שלכם יש כבר הכל, הנה מתנות בעלות ערך מוסף אותן תוכלו להעניק לילדכם, לראות אותם גם נהנים וגם למדים מן המתנה.

משחק משולב עם קופת חיסכון

אתם בטח זוכרים כילדים קטנים שניתנה לכם קופת החיסכון הראשונה שלכם. לא משנה באיזו צורה היא הייתה, ודאי דמיינתם איך אתם ממלאים אותה עד הסוף ובזמן הנכון, תפתחו אותה ויהיה לכם שם המון המון כסף. אך בזמן שהקופה עודנה קיימת, סביר שוויתרם על עיקרון החיסכון בתוך הקופה ופניתם לדרכים אחרות. מתנות לילדים, לרוב יהיו משחקים ופעילויות כאלו ואחרות, אך משחק מעניין המשלב בתוכו קופת חיסכון יכולה להיות מתנה יעילה המלמדת את ילדכם על עיקרון החסכנות ובו בזמן מאפשרת לו ליהנות.

חוברת צביעה ייחודית

טרנד הצביעה הוא לא דבר חדש, וניתן להודות כי הצביעה לרוב שייכת לילדים. אך בזמן שהצביעה כבר מזמן לא שייכת לילדים ומבוגרים רבים גילו כי זמן הצביעה הוא זמן מרגיע עבורם, אצל הילדים שלכם אתם יכולים גם להעניק את מתנת הצביעה וגם להוסיף ערך מוסף לצביעה. קיימות חוברות צביעה רבות אשר הציורים אותם היא מבקשת שייצבעו הם מילים בעלות ערך רב, ציורים המחדירים אמונה ולמידה אישית בקרב ילדים ויכולה להעניק ערך מוסף רב לעשייה שלהם.

כדורסל כביסה

אם לא שמעתם עוד על כדורסל הכביסה, אתם חייבים להכיר. אם לא בשביל הילדים שלכם, בשביל הסדר בבית שלכם. הנה דוגמא מתוך עולם של מתנות לילדים שהערך המוסף שלהן יגרום לכם להנאה רבה כמעט כמו ההנאה של ילדכם. כדורסל הכביסה הוא למעשה סל אשר בסוף הרשת שלו מחובר סל כביסה ולמעשה, במקום כדור הסל הרגיל, בתפקיד הכדור משחקת הכביסה שלכם. כאשר תתקינו את הסל בחדרו של הילד שלכם, תיווכחו לראות כי לפתע לא קיימת יותר כביסה מפוזרת בחדר וכי הכל נמצא לפתע בסל הכביסה.

מתנות לילדים הם מעולם לא דבר קל, כאשר כל ילד באמת שונה בתכליתו מאחר. חשבו על מה ילדכם יאהבו, מה ישמח אותם ומה הם אוהבים לעשות בזמנם הפנוי. נסו לשלב תוכנית לימודית יחד עם המתנות אותן אתם מעניקים כך שבכל פן משחקי יהיה גם פן לימודי. נסו להראות לילדכם כי לימודים לא חייבים להיות מעצבנים וכי לפעמים ללמוד דווקא יכול להיות דבר כיף.

כך, תוכיחו לילדים שלכם שמטלות הבית לא חייבות להיות מציקות ואפשר למצוא בכל מטלה את הדרך ליהנות.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
thomas-and-friends-2435542_640
שיתוף בפייסבוק
צייצו בטוויטר
שתפו בווטסאפ
כתבות נוספות מהמגזין של קידיפדיה