מה קורה כאשר עריסה מתחברת למיטה

כניסתו של תינוק חדש הביתה משמעותה גם כניסה שלו לחדר השינה. יש לתוספת הזו לחדר השינה כמה משמעויות מעבר למשמעות של אדם נוסף בחדר, כשהמשמעות הגדולה ביותר היא אובדן של שעות שינה. כאשר הילד מגיע, הלילות הופכים מקוטעים וזוג ההורים ישן מספר שעות מועט בלבד.

במרבית המקרים, האם תהיה זו שתקום אל הילד מספר פעמים בלילה, על מנת להניק או להאכיל, לנענע קלות, להחליף חיתול, או להחזיר לילד או לילדה את המוצץ. לכן, העריסה של הילד נמצאת לרוב בצד של האם מטעמי נוחות. עם זאת, עריסה רגילה היא לא כל כך נוחה בסופו של דבר, כאשר היא גבוהה באופן יחסי ומופרדת מהמיטה. האם צריכה לקום פיזית על הרגליים, מחוץ לשמיכה ואל הרצפה הקרה – זה מאוד לא נוח ולא כיף.

פתרון מצוין לחוסר הנוחות

הפתרון המושלם לבעיה המציקה הזו היא עריסה מתחברת למיטה אשר תמנע את אות קימה מעצבנת. העריסה היא למעשה הארכה של המיטה, כאשר היא מגדרת את הילד מכל הכיוונים, ומשאירה לאם את הפתח הקרוב אליה. בצורה כזו, הילד בטוח והאם לא צריכה לצאת מגדרה כדי להגיע אליו.

יש מגוון סיבות לכך שהילד לא ישן עם ההורים במיטה כפתרון לבעיה הזו. הילד יכול להימחץ או ליפול. הרבה הורים שמים כריות מתחת למיטה, בשיטה שהיא עדיין מסוכנת ולא בריאה. עריסה מתחברת למיטה פותרת את הבעיה הזו בצורה מושלמת – היא מחברת בין האם לילד ונותנת גישה מבלי צורך לקום או להתאמץ.

התנהלות פשוטה

את העריסה מחברים למיטה בכך שמנתקים את הצלע הרביעית שלה ומתקינים כרית מיוחדת שמבטלת את הפער בין המיטה לעריסה. בצורה הזו, הילד מוגן למעשה מכל הצדדים באמצעות הצלעות של העריסה ומהצד הרביעי נמצאת האם, אשר לא יכול לרמוס או לחנוק אותו, אך גם יכולה להגיע אליו בהושטת יד. בדיוק כמו שאפשר לראות הרבה מאוד אמהות שמטיילות עם עגלול (עגלה שהיא גם לול) אז ניתן לראות כמה קלות בניהול היום יום עוזרת להורים, כך גם עריסה מתחברת למיטה מעניקה למעשה מגוון רחב של אופציות. ניתן להתקין את אותה צלע רביעית ולהשתמש במתקן כעריסה רגילה לכל דבר. ניתן להזיז את העריסה לכל מקום בבית ולהשתמש בה כסוג של עגלול, ובכך לייצר גמישות חשובה בכל רחבי הבית.

העריסות המתוחכמות הללו באות במגוון רחב של סוגים, אך הסוג המועדף הוא עץ. העץ הוא חומר עמיד וחזק, וכזה שגם נראה יפה, לעומת הפלסטיק הלבן והבנאלי. העריסה לא חייבת לפגוע בנראות של החדר ובעזרת עריסה יפה מעץ, מתאפשר לתת לעריסה להיות אפילו סוג של אלמנט עיצובי.

כאשר קונים עריסה מתחברת למיטה מחומר איכותי, אפשר להשתמש בה שנים רבות ולאורך כל ילדי המשפחה. העריסות של היום איכותיות מאוד, ולמרות שעדיין ישנה אפשרות להשכיר אותן פר יום למספר חודשים, האופציה של הקנייה היא רלוונטית מתמיד, שכן אפשר לסמוך על עריסות העץ שיחזיקו שנים רבות וכי ניתן יהיה לאחסן אותן בקלות.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
POST-image-crib-attached-bed-
שיתוף בפייסבוק
צייצו בטוויטר
שתפו בווטסאפ
כתבות נוספות מהמגזין של קידיפדיה