אוהבים לגהץ את האשראי? למה שלא תעשו על זה כסף!

כמעט אף אחד מאיתנו לא אוהב לגהץ. אבל יש סוג אחד של גיהוץ שכולנו מסכימים שהוא הנאה רצינית – גיהוץ האשראי. קניות הן בילוי שאף פעם לא נמאס, שתמיד יש חשק אליו ותמיד נשאר טעם של עוד. אבל מה חשבון הבנק שלנו חושב על התחביב הזה? כנראה שהוא לא כל כך מרוצה. אם זה המצב, כדאי שתתחילו להרוויח על כל קניה שלכם. רוצים לקבל החזרים כספיים על קניות שלכם? המשיכו לקרוא וגלו כיצד.

 

מה זה קאש-באק?

קאש-באק, ובעברית החזר כספי – הוא שירות המאפשר לנו לקבל החזר כספי על חלק מהסכום אותו הוצאנו על רכישה מסוימת. מעל 200,000 אנשים כבר משתמשים בשירות ונהנים מהחזרים כספיים, הגיע הזמן שלכם להתחיל גם.

לצורך קבלת החזרים כספיים על קניות שלכם, יש להכנס לאתר קאש-באק בקישור: https://www.cashback.co.il ולהירשם באתר בהליך הרשמה קצר ומהיר. לאחר ההרשמה, תוכלו להיכנס לכל אתרי הקניות האהובים עליכם ולרכוש כרגיל. לאחר שהעסקה תאושר על ידי בית העסק ממנו רכשתם, אחוז מסוים מהכסף שהוצאתם יוחזר אליכם לחשבון.

מומלץ למחוק את קובצי העוגיות לפני המעבר מאתר קאש-באק לאתר בו תקנו, על מנת שהשירות יפעל באופן תקין. כמו כן, שימו לב שסל הקניות שלכם ריק עוד בטרם עברתם לחנות שאתם רוצים לרכוש ממנה. שימו לב להמנע משימוש בקופונים בחנויות, דבר שיכול למנוע משירות הקאש-באק לפעול כראוי.

 

באילו חנויות?

השירות של קאש-באק תקף על המון חנויות אהובות, בניהן אסוס (חנות אופנה ענקית, מוכרת ואהובה במיוחד בארץ ובעולם), אייהרב (חנות לממכר תוספי תזונה, טיפוח ואיפור עם מבחר מדהים), אמזון (אתר שמציע מגוון ענק של מוצרים בו תוכלו למצוא כל מה שתחפשו בכל תחום) – ועוד חנויות רבות ומגוונות. מומלץ לבדוק את רשימת החנויות המלאה באתר קאש-באק.

 

מה הסכום שיוחזר לי?

על כל סכום שהוצאתם על קניה בחנות שקאש-באק תקפה לגביה, תקבלו החזר כספי בדמות אחוזים – עד 12 אחוזים החזר כספי מסכום הקניה. ישנן כל כך הרבה חנויות שאנו נוהגים לקנות בהן באופן שגרתי, כך שהסכום שיוחזר אליכם ככל הנראה יגיע למאות ואף אלפי שקלים בשנה!

 

חבר מביא חבר

אם תרצו להגדיל את הסכום שיוחזר אליכם, כדאי לספר לחברים על השירות הזה וכך גם תהפכו לחברים טובים יותר ותעזרו לחבריכם לקבל כסף בחזרה – אבל גם תזכו בבונוס על כל חבר שירשם לקאש-באק, כך שמדובר על סיטואציה שכולם מרוצים ממנה.

 

סיכום

קניות באינטרנט הם הוצאה גדולה מתוך מכלול ההוצאות השלם שלנו. כולנו אוהבים לקנות אך פחות אוהבים לשלם על כך, ולכן כדאי להכיר כל דרך לחסכון בהוצאה זו ובמיוחד דרך כמו קאש-באק, המעניקה לכם את האפשרות לחסוך כסף ללא מאמץ!

מכשיר גיהוץ

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
כרטיס מגנטי
שיתוף בפייסבוק
צייצו בטוויטר
שתפו בווטסאפ
כתבות נוספות מהמגזין של קידיפדיה