אירוע קטן והשמחה גדולה: איך מפיקים חתונה קטנה?

אתם לא יכולים להתמודד עם הלחץ של הזמנת 300 מה"קרובים והכי יקרים" שלכם לחתונה שלכם?  יש אפשרויות אחרות להתרחק מההמון ולחגוג את החתונה שלכם באופן מצומצם רק עם האנשים שבאמת חשובים לכם.  ערכו חתונה קטנה עם כל הקישוטים, הטקסים והשמחות. כולל הזמנות, ארוחת ערב, שמלה לבנה, עוגות וכל פרט אחר משמעותי עבור שניכם, חתונה קטנה יכולה להתקיים עם מעט אורחים, אלו שהם באמת המקורבים והאהובים ביותר.

 

היתרונות של חתונה קטנה

אירועים ומפגשים קטנים יותר מאפשרים זמן איכות רב יותר עם כל משתתף, ואנו מבטיחים שתשמחו מההחזר על ההשקעה. עם זאת, צמצום מספר המשתתפים הוא רק חלק מהמשוואה. יש לערוך התאמות בתוכנית של האירוע שלכם, פרטים ספציפיים למחשבה, ותקציב נדיב יותר. דבר אחד שכדאי לזכור הוא שאתם לא צריכים להתקמצן על השמלה, הפרחים, העוגה, ההזמנות, ארוחת הערב או המיקום רק בגלל שאתם עורכים חתונה קטנה. ריכזנו כמה מהרעיונות האהובים עלינו לחתונות קטנטנות, כמו גם כמה עצות איך להתחיל לארגן טקס צנוע לאירוע המושלם שלכם. כי חתונות קטנות הן כבר מזמן טרנד חם שסוחף אחריו אלפי ישראלים בכל שנה

 

שכרו מתכנן חתונות או מנהל אירוע

אתם לא צריכים דאגות מיותרות ביום הגדול שלכם, ועל מנת להימנע מכך מומלץ לשכור מנהל אירועים או לנצל את השירות לניהול האירוע שמציע לכם אולם האירועים בו אתם מתכננים לערוך את החתונה הקטנה שלכם. לא יהיו כל כך הרבה אנשים שישימו לב אם הסדרנים לא נמצאים בסביבה כדי לעזור למצוא משהו או אם השושבינות לא בודקות שוב את הבר כדי לוודא שיש מספיק משקאות חריפים.

 

בידור מגוון

הידיעה מי ישתתף עושה את זה הרבה יותר קל לתכנן בידור מתאים. במקום תקליטן או להקה מקצועיים, אורחים בחתונות קטנות יותר יוצרים בדרך כלל מיקס מוזיקה משלהם. טקס חתונה בשקיעה יהיה מושלם עם ג'אז או גיטריסט מנגן ברכות ברקע. כל זה יכול לבוא בשילוב עם ליצן, קוסם או בר אקטיבי שירים את המסיבה.

 

שתפו את האורחים שלכם בהפקה

אם החברים והמשפחה שלכם לא יכולים לחכות כדי לעזור לכם לחגוג את האהבה שלכם, והם כנראה לא יכולים לחכות גם לצלם. תנו לאורחים שלכם רשימה של תמונות שיש להשלים במהלך האירוע, או אפילו פשוט האשטאג לשימוש, ותוכלו להיות סמוכים ובטוחים שתקבלו עותקים של כל הרגעים הבלתי נשכחים שפספסתם בזמן שהייתם עסוקים מדי ברחבי רחבת הריקודים. בנוסף אתם יכולים להזמין חבר קרוב לברכה אישית שתדבר ללב של כל האורחים באירוע.

 

לאו – אולם אירועים לחתונות גדולות וקטנות

לאו אולם אירועים בראשון לציון, מזמינים אתכם ליהנות ממגוון חבילות שונות לאירועים ושמחות. הכולל חתונות קטנות שישאירו לכם ולאורחים טעם של עוד.

מסיבה

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
רחבת ריקודים
שיתוף בפייסבוק
צייצו בטוויטר
שתפו בווטסאפ
כתבות נוספות מהמגזין של קידיפדיה