במה תורמת חגורת הבטן להריון?

את מביאה חיים לעולם וגופך משתנה. חלק מהשינויים מבורכים – שערך שופע, ציפורנייך חזקות ועורך חיוני, וחלקם אינם פשוטים – למשל השינוי במרכז הכובד של הגוף שיוצר שינוי ביציבה, מתח על השרירים וכל מיני מכאובים. למרבה השמחה, יש כמה דברים שיכולים לחולל שינוי אדיר, להקל עלייך ולהיטיב עם גופך… נעים להכיר – חגורת הריון, הבסטי החדשה שלך!

חגורת בטן להריון היא מוצר מהפכני שאת חייבת שיהיה איתך ולמרבה הפליאה יש נשים רבות שאינן מכירות אותה, מכיוון שהיא נמצאת פעמים רבות בין שכבות הביגוד ואינה בולטת לעין (מה שנשים רבות מוצאות דווקא כייתרון). אבל אם נשים נושא ההצהרה האופנתית בצד, לחגורת בטן יש יתרונות רבים ועל כן היא תשרת אותך גם לאחר הלידה והן תוכלי להעביר אותה הלאה או לתת אותה במתנה לחברה בהריון.

 

שיפור היציבה

השינויים שגופך עובר במהלך ההריון משנים את מרכז הכובד שלו, מה שמשפיע על היציבה, יוצר עומס על השרירים וגורם למכאובים שונים. שימוש בחגורת בטן תורם לחלוקת כובד טובה ושמירה על יציבה נכונה.

במה תורמת חגורת הבטן להריון?

הפחתת לחץ על שלפוחית השתן

השינוי ביציבה וגדילת שק ההריון גורמים לתזוזת ודחיסת איברים, כמו שלפוחית השתן. החגורה מרימה את הבטן ומסיימת בחלוקת הכובד ובכך מפחיתה את הלחץ המופעל על השלפוחית.

 

הקלה על כאבים

התרומה של חגורת הבטן ליציבה וחלוקת כובד נכונה, מפחיתה לחץ עודף על איברי הגוף ובכך מסייעת להקלה בכאבי גב ועמוד שדרה, נפיחות ברגליים, צמצום/מניעת טחורים ועוד. כך תוכלי להמשיך בשגרת יומך בלי להוציא מאמץ מיותר ובכך לחסוך באנרגיה.

 

הפחתת סימני מתיחה

יתרון נוסף של החגורה הוא הרמה פיזית של הבטן, כחלק מחלוקת המשקל בצורה נכונה ושיפור היציבה. תכונה זו גורמת להפחתה בסימני המתיחה, במיוחד בשילוב עם קרם ייעודי לעור.

במה תורמת חגורת הבטן להריון?

למי חגורת בטן מתאימה?

חגורת הבטן מתאימה לכל אישה הרה – למי שסובלת מכאבי גב ואגן וגם למי שלא. היא תורמת לשיפור היציבה בעת הליכה ועמידה, על ידי הפחתת לחץ מעמוד השדרה, הבטן והאגן ובכך תורמת גם להפחתת נפיחויות, טחורים, סימני מתיחה ועוד. החגורה מתכווננת ואלסטית, כך שהיא מתאימה לכל שלב בהריון ותוכלי להתאים אותה להיקף הבטן המשתנה בכל עת ואף לבצע איתה פעולות הדורשות תנועתיות גבוהה.

 

התאמה מדויקת למידות גופך

החגורה מגיעה בשלל מידות – מידה S (היקף בטן 73-97 ס"מ) עד מידה XXL (היקף בטן 130-154 ס"מ). המידה בדרך כלל תואמת את מידת ביגוד ההריון שלך ולהתאמה מדויקת מומלץ למדוד את היקף הבטן. את הסרט המיותר, אם נשאר, תגזרי. בנוסף, החגורה מגיעה ב-3 חלקים המתחברים זה לזה להתאמה מירבית למבנה גופך והתמיכה הנדרשת:

  • חלק אחורי לתמיכה בגב התחתון.
  • כרית קדמית לתמיכה בבטן.
  • רצועה אלסטית להרמת הבטן ותמיכה מירבית.

במה תורמת חגורת הבטן להריון?

אז מה היה לנו עד עכשיו?
במה תורמת חגורת הבטן להריון?
שיתוף בפייסבוק
צייצו בטוויטר
שתפו בווטסאפ
כתבות נוספות מהמגזין של קידיפדיה