מתכוני בשר להקלה בזמן הריון

הריון הוא אומנם הפלא של הבריאה אבל הוא גם מלווה בקשיים פיזיים רבים עבור האישה. מאכלי בשר יכולים לחזק את האישה ההריונית, להשלים לה חוסרי ברזל הנובעים מההיריון ולעזור לה לעבור בהצלחה את תשעת החודשים. ריכזנו שני מתכונים שווים שכל הריונית תרצה להכיר.

 

הכי חשוב – בלי בשר נא!

לפני שנגש למתכונים שיקלו לך על ההיריון, חשוב להדגיש שהטעם מאוד אישי ולכל אחת עוזר סוג אוכל אחר. יחד עם זאת, חשוב להקפיד שלא תאכלי בשר נא. בשר נא עלול להכיל בקטריות אשר עלולים לפגוע בהריונך ולכן עליך להקפיד שהבשר שאת אוכלת בזמן ההיריון יהיה מבושל מספיק.

על מנת לדאוג שהבשר שאת אוכלת יהיה מבושל מספיק, מומלץ לצלות על גריל גז. מתכונים נוספים לגריל גז תוכלי למצוא בקישור. 

 

סטייק טוב, הכול טוב

המתכון הטוב ביותר עבורך הוא סטייק אנטריקוט פשוט שעושים על גריל הגז. בשר ידוע כמחזק ומלא בחומצות אמינו שטובות לך ולעובר שלך.

מצרכים:

400 גרם נתח אנטריקוט משובח

פלפל ומלח לפי הטעם

שמן זית

תוספות:

אספרגוס 

אופן הכנה:

הרתיחי מים בסיר ולאחר שהורתחו שימי את האספרגוס עד שיתבשל. בינתיים, המליחי את נתח האנטריקוט בצד אחד בפלפל ומלח לפי הטעם (בשר טוב לא צריך הרבה טיבול). חממי את גריל הגז שלך ושמני אותו היטב. הניחי את הסטייק על הגריל בצד המטובל, וזרעי מלח ופלפל על הצד החשוף.

בזמן שהסטייק נצלה היטב, הוציאי את האספרגוס מהמים החמים וצלי אותו עם שמן זית. בזמן הצלייה, המליחי את האספרגוס והניחי אותו בצד הצלחת. הוציאי את הסטייק מהגז לאחר שצלית אותו במידה שאת אוהבת (חשוב שלא יהיה נא) ואכלי בתיאבון.

 

כבד צלוי על פירה

כבד עשיר בברזל ויכול לעזור לך המון להתחזק בתקופה הזאת. שימי לב שהוא גם מכיל הרבה כולסטרול רע אז חשוב שלא תאכלי יותר מידי. שימי לב שיש לצלות את הכבד לפני הבישול על מנת להפטר מכל הדם שלו, שיכול להזיק להריון שלך.

מצרכים:

250 גרם כבד עוף

שמן זית

מלח ופלפל

סילאן

שני בצלים

תפוחי אדמה

שני שיני שום קצוצים

אופן הכנה:

התחילי בצלית הכבד על גריל הגז שלך על מנת להפטר מכל הדם. שימי לב שלא תייבשי אותו ואז יהיה פחות טעים. בינתיים הרתיחי את תפוחי האדמה במים חמים עד שיתרככו. חתכי בצל אחד קצוץ (הוא יהיה לפירה) ובצל אחד לרצועות (לכבד).

הרתיחי במחבת שמן זית ושימי בו את הבצל הקצוץ, ביחד עם שום קצוץ. קלפי את תפוחי האדמה הרתוחים ומעכי אותם, וערבבי עם הבצל והשום המטוגנים. תבלי את הפירה בפלפל ומלח. הרתיחי שמן זית בסיר נפרד וצלי את הבצל החתוך לרצועות. לאחר מכן הוסיפי את הכבד ותבלי בפלפל, מלח וסילאן. 

יאממי, בתיאבון!

מתכוני בשר

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
מתכוני בשר
שיתוף בפייסבוק
צייצו בטוויטר
שתפו בווטסאפ
כתבות נוספות מהמגזין של קידיפדיה