3 נושאים מיוחדים ליום הולדת שהילדים יאהבו

ילדים בכל גיל ובכל דור תמיד אהבו ימי הולדת, עד היום. היום יש המון רעיונות לפעילויות שונות ומגוונות שניתן לעשות לילדים בימי הולדת אך כל הזמן צריך לשים לב שזו תהיה הפעלה שתואמת גיל וכמובן שתהיה הפעלה מעניינת, שתיסחף את כל הילדים ובמיוחד את הביישנים ביניהם ולמעשה לנסות ליצור מין גיבוש בין הילדים שמשתתפים במסיבה.

 

בנות וגם בנים

באם הוחלט לערוך מסיבת יום הולדת בהשתתפות בנים ובנות יחד יש 3 נושאים שכולם יהנו מהם:

  • מסיבת יום הולדת חיות
  • מסיבת יום הולדת הישרדות או נינג'ה
  • מסיבת יום הולדת קוסם/ אומן חושים

מסיבת יום הולדת עם חיות, מתאימה לטווח גילאים מאוד רחב מגיל 3 ועד גילאים של 11-12. כאשר הכל תלוי במפעיל שיודע להתאים את עצמו לגילאי הקהל. מסיבת חיות היא חוויה נהדרת בפני עצמה גם לילד או לילדת יום ההולדת ובטח גם למשתתפים כאשר הם ממש יכולים לחוש את החיות. עצם הנוכחות של החיות היא כבר מרגשת שכן לא בכל יום יוצא לילדים ללטף ארנב, נחש, צב גדול, לטאה ענקית או מכרסמים שונים. סביב עניין החיות מתפתחות שיחות בין הילדים – מי אוהב את הלטאה, מי פחות אוהב? למי יש אומץ ללטף את הנחש, למי אין? בנוסף קיימים סוגים שונים של משחקים כמו חיקוי החיה, השמעת הצליל שהיא מפיקה, שאלות טריוויה על החיות ועוד.

מסיבת יום הולדת הישרדות או נינג'ה, מותאמת לילדים שהם בטווח הגילאים הגבוה יותר, בסביות גיל 7 ומעלה כדי שיתאימו למשימות גם קשות. בנוסף לא כל ילד או ילדה מתחברים ליום הולדת הישרדות או נינג'ה לכן אופי הילד או הילדה שחוגגים את יום ההולדת צריך שיהיה להם זיקה למשחקי ספורט ומתחברים לספורט. מסיבה כזאת היא חגיגה מלאת אדרנלין בה גם הבנים וגם הבנות ייהנו ממנה על ידי תחרויות ספורט שונות ועל ידי משחקי ספורטיבים מגוונים.

מסיבת יום הולדת קוסם/ או אומן חושים היא מסיבה שמתאימה בדרך כלל לשכבת גיל הנמוך יותר בערך בגיל 3 עד 7. קוסם הוא בהחלט מי שיכול להלהיב את הילדים ולהשאיר אותם ללא מילים, על ידי קסמים מגניבים וטריקים משגעים שהוא יודע לבצע כמו להוציא שפן מכובע או אפילו לגרום לילד או לילדת יום ההולדת לרחף באוויר מעל שולחן, רק הקסם הזה ישאיר חותם לאורך זמן במסיבת יום ההולדת הזו.

 

סיכום

מסיבות יום הולדת לילדים ובכלל הם עניין לא עניין של מה בכך בטח כאשר מחליטים להרים הפקה קטנה ולהביא מפעיל או מפעילה, מישהו שייתן למסיבה ערך מוסף. שלושת ההצעות של ימי ההולדת הן בהחלט מאוד מיוחדות ומאוד כיפיות וגורמות לחיזוק הקשרים בין הילדים ויוצרות הנאה אצל כל משתתפי המסיבה, הילדים ואפילו ההורים.

בליינים

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
מופע
שיתוף בפייסבוק
צייצו בטוויטר
שתפו בווטסאפ
כתבות נוספות מהמגזין של קידיפדיה