3 רעיונות חדשניים לשדרוג המרפסת

כל אדם שיש לו מרפסת יודע שמגיע השלב הזה בשנה שבו צריך להתחדש. אצלנו זה בדרך כלל קורה 4 פעמים בשנה (בכל פעם שמתחלפת עונה). בעונה הנוכחית הבנו שעלינו למצוא רעיונות חדשים לשדרוג של המרפסת, פשוט בגלל שאלו הקודמים כבר מוצו על ידינו. לכן, יצאנו לבדוק באופן מעמיק איזה רעיונות חדשניים יוצעו לנו על ידי מומחים בתחום וחזרנו עם 3 רעיונות מעולים שהחלטנו להכיר גם לכם.

 

תכירו את המומחים שבזכותם המדריך עולה לרשת

רגע לפני שנציג בפניכם את 3 הרעיונות החדשניים לשדרוג המרפסת, חשוב שתדעו שהמדריך הנוכחי לא נכתב על ידינו בלבד. אם קראתם את פסקת הפתיחה, אתם וודאי מבינים שקיבלנו סיוע חיצוני. אז זה נכון. פנינו אל גולשים בפורום שעוסק בעיצוב מרפסות ושאלנו אותם מהן הרעיונות החדשניים ביותר שלהם לשדרוג של מרפסות. קיבלנו מעל ל – 100 תגובות ובסופו של דבר בחרנו ב – 3 הכי טובות. הישארו אתנו ותוכלו לגלות גם אתם איך אפשר לשדרג את המרפסת באמצעות הרעיונות הללו.

 

תכירו את הרעיון החדשני ה – 1 לשדרוג המרפסת – סגירת חורף

מסתבר שהרעיון החדשני ביותר הוא זה שיושם על ידי מרבית מהגורמים שליוו אותנו בכתיבת המדריך. אם אתם רוצים לדעת כמה אנשים הציעו את הרעיון של סגירת חורף למרפסת, אנו נציין בפניכם כי מדובר ברוב מוחלט. נראה שכולם הבינו שבחורף הקרוב הם רוצים לשבת במרפסת שלהם וליהנות מאוויר צח. אנו חושבים שזה רעיון גאוני ומוכרחים לציין שכבר הספקנו ליישם אותו.

 

תכירו את הרעיון החדשני ה – 2 לשדרוג המרפסת – שרשרת מנורות

מכירים את הרגע הזה שבו אתם עוברים ליד מרפסת שעוצבה בפשטות אבל היא פשוט גורמת לכם להרגיש שאתם עפים באוויר? אם כך, דעו שזו בדיוק התחושה שהמרפסת שלנו מעבירה למי שעוברים על ידה. הרעיון הגאוני נמסר לנו מצד 11 גולשים שציינו שהמרפסת שלהם לא נראית אותו הדבר בלעדי השרשרת. ההמלצה שלנו היא לבחור באחת מהשרשראות הבאות:

  • שרשרת מהבהבת
  • שרשרת עם נורות צבעוניות
  • שרשרת עם נורות לבנות

 

תכירו את הרעיון החדשני ה – 3 לשדרוג המרפסת – עציצים

טוב, אי אפשר לכתוב מדריך על שדרוג המרפסת מבלי לציין את העציצים. שכן, זה ידוע. הדרך הטובה ביותר לשדרג כל מרפסת היא באמצעות עציצים. הפעם בחרנו שלא להציג בפניכם מידע שאתם כבר יודעים, אז שימו לב – ההמלצה שלנו היא בעצם לשתול צמחים בתוך עציצים מיוחדים. כאלו שיגרמו לכל העוברים והשבים לתהות איך בכלל חשבתם על הרעיון הגאוני הזה? (בזכותנו, כן. מזל שאנחנו פה).

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת מהם 3 הרעיונות החדשניים לשדרוג המרפסת שלכם. כעת, כשיש בידיכם את כל המידע הדרוש, נותר לכם ליישם את הרעיונות שלעיל וליהנות ממרפסת מרהיבה.

מרפסת מעוצבת

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
בית
שיתוף בפייסבוק
צייצו בטוויטר
שתפו בווטסאפ
כתבות נוספות מהמגזין של קידיפדיה