צעצועים ממונעים לילדים, ההנאה מובטחת

אין ספק החיים אותם חיים ילדים בישראל של 2021 שונים בצורה דרמטית מימי הילדות של הוריהם ובוודאי ובוודאי מתקופת הילדות של בני דור הסבים והסבתות. לאבחנה לא חדשנית במיוחד יש כמה ביטויים, חלקם ניכרים יותר לעין וחלקם פחות, אולם ללא ספק אחד היוצאי דופן מבניהם הוא חדירתם של אותם צעצועי ענק המכונים- צעצועים ממונעים לילדים קטנים. כדי לחדד את העניין אין אנו מכוונים לאותם דגמי מכוניות קטנים המצוידים במנוע זעיר וניתן לנהוג בהם בשלט רחוק, אלא כוונתינו לאותם יצורים ממונעים גדולי מימדים המתאימים להסעת ילד או כמה.

אותם צעצועים ממונעים הפכו למוצר נפוץ ביותר בקרב הורים צעירים בישראל, נפוצים עד כדי כך שאם תצאו ביום שבת או חג לכמעט בכל פארק או גינה ציבורית, תוכלו לצפות במראה המשעשע לעתים של זוג הורים הולכים לאיטם ולפניהם הזאטוט שהביאו לעולם, יושב על דגם מוקטן של ג'יפ מרצדס ונוהג את דרכו לדירה המשפחתית.

ובכן דור הולך ודור בא ומנהגים משתנים, הרמת גבה אם מתקיימת אצלכם לנוכח מראה זה, היא ככל הנראה רק עדות נוספת לפער דורות ולא יותר מכך. על כן אם רציתם לפנק את הנכד/ה ו/או נדרשתם למתנת יום הולדת יקרת ערך לילד אחר, רכישת צעצועים ממונעים לילדים קטנים היא ללא ספק אופציה יותר מראויה וכזו שכל הנראה תתקבל בהוקרת תודה ושמחה אמיתית של מקבל המתנה.

כדי לנסות לסייע לכם בתהליך רכישת המתנה המתאימה, נציג כמה עובדות צרכניות רלוונטיות לאותן מכוניות צעצוע לילדים קטנים:

לאיזה גילאים זה מתאים? 

בהכללה ניתן לומר שאותן מכוניות מיני המיועדות לילדים מיועדות לשימוש ילדים בגילאים שנה וחצי ומעלה. עם זאת כמובן שבעבור כל מוצר מסוים כדאי ומומלץ לבדוק את הוראות הבטיחות וגילאי היעד הרלוונטיים למוצר.

כמה זה עולה?

טווח המחירים המקובל מתחיל בכמה מאות ₪ ומשם מטפס מעלה מעלה עד לאיזור אלפי הש"ח, כל זה בהתאם למותג המדובר ושלל הפיצ'רים והגימיקים הרלוונטיים.

למה כדאי לשים לב?

ובכן כמו בכל מוצר הפונה לילדים קטנים ההכוון הראשון צריך להיות זה הבטיחותי, וודאו כי המוצר המיועד עומד בכל תקני הבטיחות הרלוונטיים ובמקרה זה נכונה במיוחד האמירה- אם יש ספק, אין ספק. פרמטר רלוונטי נוסף הוא זמן ההפעלה שמספקת סוללת המכונית- כלומר במצב של סוללה מלאה כמה זמן פעולה יעמוד לרשות הנהג הקטן עד להתרוקנות הסוללה לגמרי. משתנה רלוונטי אחר הוא זמן טעינה- כלומר בעת חיבור המכונית לשקע טעינה, כמה זמן יקח לסוללה להיטען במלואה. משתנה נוסף ברשימה הוא משקל המכונית, קחו בחשבון כהנחה סבירה כי הרבה יותר מפעם אחת במהלך השימוש במכונית תהיו אתם אלו אשר נדרשים להרים את הצעצוע המוטורי ולסחוב אותו ידנית עד לבית או לתא המטען ברכב המשפחתי.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
vertical-selective-focus-shot-red-wagon-blue-car-placed-each-other-wooden-table (1)
שיתוף בפייסבוק
צייצו בטוויטר
שתפו בווטסאפ
כתבות נוספות מהמגזין של קידיפדיה