קורסים פיתוח אפליקציות לילדים – יש דבר כזה!

אם בשנים עברו ילדים יכלו ללמוד בבתי הספר מקצועות מסוימים בלבד, הרי שכיום התמונה היא אחרת. ילדים לומדים בבית הספר, כבר בגילאים מוקדמים, תפעול, בנייה והקמה של יישומים אינטרנטיים שונים. ואם הילד מעוניין ללמוד פיתוח אפליקציות לילדים, גם לזה יש מענה בימינו. בואו נדבר על זה.

כמו מבוגרים, גם לילדים יש תחומי עניין ונטיות טבעיות, לעיתים החל מגילאים מוקדמים למדי. אם הילד שלכם נמשך לעולם הטכנולוגיה וכבר בונה אתרים ב-WIX, הגיע הזמן לשדרג לו את יכולות פיתוח ה-WEB שלו. אין מה לעשות, ה-WEB הוא ההווה והעתיד שלנו, מה שכמעט "מחייב" אותנו להעמיק בתחום הזה בכדי להתנהל בעידן הדיגיטלי של היום. השאלה היא: עד כמה להעמיק בתחום הפיתוח של ה-ווב? האם להירשם לקורסים כמו קורס REACT או קורסים למפתחים מתחילים? האם קורסים לפיתוח אפליקציות? הנה כל הפרטים שכדאי לקחת בחשבון.

קורסים טכנולוגיים לילדים

מעוניינים לרשום את עצמכם או את הילדים לקורס פיתוח אפליקציות? בימינו האפליקציות הפכו לחלק בלתי נפרד מהיום-יום שלנו. אנחנו משתמשים באפליקציות בכדי לנהל את הבירוקרטיות השונות שלנו, בכדי לרכוש מוצרים, להזמין שירותים, ליצור קשר עם משפחה ומכרים ועוד.

כל עוד יש לכם טלפון נייד בידיכם, יש לכם לא מעט אפליקציות שמותקנות עליו. וכעת נכנסת הסוגייה של פיתוח אפליקציות, למי זה בעצם מתאים? ובכן, קורס פיתוח אפליקציות לילדים, כשמו כן הוא – מיועד לילדים. בפועל, זה אומר שהילד לא צריך להגיע עם שום ניסיון קודם בתחום פיתוח ה-ווב, תכנות, פיתוח אפליקציות וכדומה.

מה הילד לומד בקורס פיתוח אפליקציות?

הילד לומד מ-0 כיצד לבנות יישומים אינטרנטיים המבוססים על פלטפורמת אפליקציות, כיצד לתכנת (ברמה התחלתית) ועוד. אם הילד מגלה כבר בגילאים מוקדמים נטיות טכנולוגיות, אין ספק שהקורסים האלו יכולים לפתח אותו משמעותית.

ואם יתברר שהנטיות הטכנולוגיות של הילד אכן מותאמות ומשיקות לעולם הטכנולוגי, בעתיד הוא יוכל להירשם לקורסים כמו קורס REACT וקורסים מסוגים שונים. אמנם קורס ריאקט הוא קורס למפתחים ומתכנתים מתקדמים, אבל כולם כנראה התחילו בקורסים של מתחילים (כמו קורס פיתוח אפליקציות לילדים).

המלצה על מקום לימודי לילדים טכנולוגיים

המלצה שלנו, יהיה כדאי לשים דגש על המקום הלימודי שאליו תרשמו את הילד (או את עצמכם). בעוד שישנן מכללות טכנולוגיות רבות, יש גם מדריכי פיתוח טכנולוגיים שיכולים לספק ליווי צמוד לילד כל עוד הוא רשום לקורס.

הליווי הצמוד כולל סיוע בפתרון בעיות, סכמות טכניות, תרגילים שונים ועוד. אם למשל הילד מאמן את יכולות הפיתוח שלו בבית, המדריך יהיה זמין בכדי לפתור יחדיו את הקשיים השונים שצצים. בסופו של דבר, העולם הטכנולוגי אמנם גדוש ב-סאב-תחומים, אבל תחום ההייטק מתבסס ברובו כיום על פיתוח WEB ופיתוח מערכות AI (בינה מלאכותית). בשורה התחתונה, אם הילד נרשם כיום לקורס של פיתוח אפליקציות או אפילו קורס REACT למפתחים, זה לא בהכרח אומר שבעתיד זה יהיה התחום שהוא יעסוק בו. עם הזמן, רוכשים עוד מיומנויות, משנים תפקידים בעבודה, משנים מקומות עבודה ועוד. אם יש נטיות טכנולוגיות, רק צריך להתחיל איפשהוא. החיים כבר מתגלגלים מעצמם.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
Depositphotos_9515610_s-2019 (1)
שיתוף בפייסבוק
צייצו בטוויטר
שתפו בווטסאפ
כתבות נוספות מהמגזין של קידיפדיה